MATRÍCULA ALUMNES en LLISTA D’ESPERA

Aquí trobaràs tota la informació sobre la MATRÍCULA D’ ADMESOS i LLISTA D’ESPERA

D’A1 a C1 de tots els idiomes i C2 de català
consulta el resultat del sorteig d’assignació de places i fes la matrícula  AQUÍ

MATRÍCULA  ADMESOS (en línia) FINALITZADA
del 14 de setembre a partir 20h i fins al 16 de setembre a les 23.59h

MATRÍCULA LLISTA D’ESPERA (en línia) FINALITZADA
anglès del 20 de setembre a partir 12h i fins al 21 de setembre a les 23.59h
resta d’idiomes del 21 de setembre a partir 9h i fins a les 23.59h

NOTA: Els alumnes en llista d’espera no heu estat admesos però encara teniu opcions de matricular-vos si queden places lliures. L’opció de matrícula se us obrirà en un horari concret que ja se us indicat dins l’aplicatiu de preinscripció. És imprescindible tenir en compte aquest horari marcat d’obertura de matrícula.

C2.1 d’anglès
consulta el resultat del sorteig d’assignació de places i fes la matrícula AQUÍ

MATRÍCULA ADMESOS (en línia) FINALITZADA
del 15 de setembre a partir 20h i fins al 19 de setembre a les 23.59h