Accés C2.1 Anglès

Informació per a l’alumnat sobre el nivell avançat C2 d’Anglès

REQUISITS per accedir a C2.1 d’anglès:

Alumnat que estigui en possessió del Certificat de Nivell C1 d’anglès d’EOI o d’un títol o certificació equivalent al certificat de nivell C1 de les escoles oficials d’idiomes, reconegut en l’àmbit del Departament d’Educació. (Per cursar C2.2 d’anglès cal haver fet el C2.1 com alumnat oficial en una EOI)

Accés a preinscripció AQUÍ

Preinscripció i matrícula:

• Preinscripció telemàtica obligatòria: del 31 d’agost al 5 de setembre (fins a les 15h)
  • Lliurament en línia o presencial de certificats que permeten accedir als estudis: del 31 d’agost al 5 de setembre (fins a les 15h)
  • Consulta d’assignació de places: a partir del 15 de setembre a les 20h.
  • Matrícula en línia d’alumnat admès: del 15 de setembre des de les 20h fins al 19 de setembre a les 23.59h.
  • Matrícula en línia de llista d’espera: 20 de setembre a partir de les 12h fins a les 23.59h.

Sorteig de places:.

• Quan el nombre de sol·licituds sigui superior a l’oferta, s’aplicaran els criteris de prioritat següents:
    • En primer lloc, l’alumnat que estigui en possessió del certificat de nivell C1 d’EOI. L’assignació es farà per sorteig.
    • En segon lloc, l’alumnat que estigui en possessió d’un títol o certificació equivalent al certificat de nivell C1 de les escoles oficials d’idiomes reconegut en l’àmbit del departament d’Educació. En aquest cas, l’assignació també es farà per sorteig.

Full informatiu_anglès_C2_curs 2022-2023