ACCÉS A LA BIBLIOTECA-CAM

REQUISIT D’ACCÉS

Per tenir accés a la Biblioteca-CAM

• els alumnes oficials paguen 30€ en el moment de formalitzar la matrícula. Aquest import en concepte d’accés als materials didàctics i a la plataforma d’ensenyament del curs, també els dona accés a la Biblioteca-CAM i a la participació en 1 club de lectura (2 en el cas que hi hagi places vacants abans que s’acabi el període d’inscripció). Els grups de conversa es paguen a part (veure grups de conversa).
  • els usuaris externs han d’abonar 86€ per tenir accés a la Biblioteca-CAM i a tots els serveis que s’hi ofereixen. Pagant aquest preu públic, tenen accés a l’espai d’estudi, el servei de préstec, a tenir assessorament personalitzat, a grups de conversa i clubs de lectura (2 activitats del seu nivell i de la seva elecció, ampliables fins a 3 si hi ha places vacants abans que s’acabi el període d’inscripció). Caldrà abonar el preu establert al compte de l’EOI Girona ES44 2100 8174 3022 0002 4139 i enviar justificant de pagament i justificant d’exempció (si escau) per correu electrònic a cam@eoigirona.cat

ACCÉS MENORS D’EDAT

• Els alumnes oficials que siguin menors d’edat podran accedir lliurement al CAM i als serveis que ofereix (consultar condicions especials de 14 a 16 anys).
  • Els usuaris menors que siguin externs hauran d’abonar el preu públic de 86€ per poder-hi accedir. L’edat mínima per inscriure’s a la Biblioteca-CAM com a usuari extern: complir 14 anys fins al 31 de desembre el mateix any de la inscripció.

IMPORTANT: El personal de la biblioteca no es responsabilitza de la cura, la vigilància, el control i la sortida dels menors d’edat.

SERVEI DE PRÉSTEC

Per fer ús del servei de préstec, tots els usuaris de la Biblioteca-CAM han de presentar el carnet de l’estudiant del curs vigent.

Tenir el carnet de l’estudiant significa que s’accepten les normes de la Biblioteca-CAM:

• Respectar la zona de silenci
  • No menjar ni beure
  • Evitar actituds que molestIn altres usuaris.
  • Silenciar els telèfons mòbils
  • Utilitzar amb cura els materials i els equipaments del centre
  • Respectar la normativa del servei de préstec
  • No accedir a la biblioteca amb objectes voluminosos, carrets de compra, patinets, bicicletes, etc., excepte els utilitzats per persones amb mobilitat reduïda
  • Cal tenir cura dels objectes personals. El CAM no es fa responsable en cas de pèrdua o robatori.