Préstec

Com funciona el préstec:

El carnet de l’EOI us acredita com alumne de l’escola, us dona accés a la Biblioteca-CAM i us permet endur-vos documents en préstec:

• 3 DVD (dues setmanes)
  • 4 llibres de lectura simplificada o novel•les (un mes)
  • 1 volum a escollir entre: llibres de text/gramàtica/vocabulari/comprensió escrita o oral (dues setmanes)
  • 1 llibre de lectura obligatòria del curs (dues setmanes)

Condicions de préstec:

• Els documents en préstec es poden renovar fins a un màxim de dues vegades.
  • Es respectarà el termini de préstec.
  • Mentre es  tingui materials  pendents de retorn no podrà fer ús del servei de préstec.
  • Són objecte de préstec tots els materials del fons del CAM, amb les excepcions d’algunes obres de referència i els darrers números rebuts de revistes.
  • Es pot demanar una pròrroga del material prestat sempre i quan no estigui reservat. Es pot renovar el préstec a la biblioteca, per telèfon o per correu electrònic.
  • Es pot fer reserva de qualsevol material que es pugui agafar en préstec.
  • Podeu retornar els materials a la bústia d’autoretorn que trobareu a l’entrada de la Biblioteca-CAM.
  • Els materials no es poden guixar, ni subratllar ni marcar. En cas de pèrdua o deteriorament, l’usuari haurà d’adquirir la mateixa edició o abonar el seu import de reposició.
  • La sostracció i/o no retorn del material prestat és constitutiu d’un expedient disciplinari.
  • En períodes de vacances dins el curs escolar es poden establir uns terminis de préstec superiors als fixats amb caràcter general.

Catàleg en Línia

Per consultar la disponibilitat de materials al catàleg de la biblioteca, podeu accedir a la base de dades des d’aquest enllaç catàleg en línia epèrgam . Aquest tutorial mostra com fer cerques avançades i altres funcionalitats. Us recomanem cercar per autor o títol entrant les paraules clau. Consulteu regularment la secció de recomanats.

Com trobar un document

El catàleg en línia permet executar cerques simples i avançades. Aquest catàleg és la base de dades que conté les referències de tots els documents, independentment del seu suport (llibres, revistes, CD, DVD, …) que hi ha a la biblioteca-CAM.  El catàleg permet fer diferents tipus de cerques:

• La cerca per títol: Escriu el títol del document o només el començament. Si no coneixes el títol exacte, utilitza qualsevol paraula que hi aparegui.
  • La cerca per autor: Escriu el cognom de l’autor seguit d’una coma i del seu nom, si el coneixes. També pots cercar directors de cinema, actors, actrius, músics…
  • La cerca per matèria: Permet recuperar tots els documents sobre un tema concret. Les matèries segueixen un vocabulari controlat específic.