Préstec

Funcionament

El carnet d’estudiant us acredita com a alumne de l’escola, us dona accés a la Biblioteca-CAM i us permet endur-vos documents en préstec:

• 3 DVD (dues setmanes)
  • 4 llibres de lectura simplificada o novel•les (un mes)
  • 1 llibre a escollir entre: llibres de text / gramàtica / vocabulari / comprensió escrita o oral (excepte llibres de text del curs vigent) (dues setmanes)
  • 1 llibre de lectura obligatòria del curs (dues setmanes)

Condicions

• Els documents en préstec es poden renovar fins a un màxim de dues vegades.
  • Es respectarà el termini de préstec.
  • Si teniu materials pendents de retorn no podreu fer ús del servei de préstec.
  • Es poden agafar en préstec tots els materials del fons de la Biblioteca-CAM, amb les excepcions dels llibres de text actuals, algunes obres de referència i els darrers números de revistes rebuts.
  • Es pot prorrogar el préstec sempre i quan no estigui reservat.
  • Es pot renovar el préstec a la biblioteca per telèfon o per correu electrònic.
  • Es pot reservar qualsevol material que es pugui agafar en préstec.
  • Podeu retornar els materials als carretons del costat del taulell o bé a la bústia d’autoretorn que trobareu a l’entrada de la Biblioteca-CAM.
  • Els materials no es poden guixar, subratllar ni marcar. En cas de pèrdua o deteriorament, l’usuari haurà d’adquirir la mateixa edició o abonar-ne l’import de reposició.
  • La sostracció i/o no retorn del material prestat és constitutiu d’un expedient disciplinari.
  • En períodes de vacances dins el curs escolar es poden establir uns terminis de préstec superiors als fixats amb caràcter general.
  • A finals de curs, els usuaris poden agafar material en préstec durant totes les vacances d’estiu.

Epèrgam: catàleg en línia

Per consultar la disponibilitat de materials al catàleg de la biblioteca, podeu accedir a la base de dades des d’aquest enllaç catàleg en línia epèrgam. Aquest tutorial mostra com fer cerques avançades i altres funcionalitats. Us recomanem cercar per autor o títol entrant les paraules clau. Consulteu regularment la secció de recomanacions mensuals.

Com trobar un document

El catàleg en línia permet executar cerques simples i avançades. Aquest catàleg és la base de dades que conté les referències de tots els documents, independentment del seu suport (llibres, revistes, CD, DVD, etc.) que hi ha a la biblioteca-CAM. El catàleg permet fer diferents tipus de cerques:

• La cerca per títol: Escriu el títol del document o només el començament. Si no coneixes el títol exacte, utilitza qualsevol paraula que hi aparegui.
  • La cerca per autor: Escriu el cognom de l’autor seguit d’una coma i del seu nom, si el coneixes. També pots cercar directors de cinema, actors, actrius, músics…
  • La cerca per matèria: Permet recuperar tots els documents sobre un tema concret. Les matèries segueixen un vocabulari controlat específic.