Objectius de Desenvolupament Sostenible a l’EOI Girona

A l’EOI Girona volem incorporar l’Agenda 2030 en l’ensenyament de llengües a la nostra escola treballant els Objectius de Desenvolupament Sostenible. El nostre objectiu és acostar-nos a un model de vida més saludable i respectuós amb el planeta i amb els drets humans.

Dins del marc del nostre projecte, que tindrà una durada de tres cursos (de setembre 2023 a juny 2026), hem format un grup de treball per tal de crear activitats basades en els ODS, que siguin dinàmiques i engrescadores per a l’alumnat i que tinguin una repercussió en el nostre estil de vida alhora que desenvolupen les seves competències lingüístiques i estratègies d’aprenentatge.

Cada curs ens centrarem en diferents ODS. Per al curs 2023-2024 hem triat quatre objectius que trobem que van molt lligats entre si: Fi de la pobresa, Educació de qualitat, Igualtat de gènere i Reducció de les desigualtats.

01 / Fi de la pobresa Idescat. Indicadors dels objectius de desenvolupament sostenible de la UE  per a Catalunya. Objectiu 4: Educació de qualitat Igualtat de gènere - ODS - Diputació de Barcelona ODS Objectiu 10: Reduir la desigualtat dins i entre els països – Respon.cat