Erasmus+

L’Escola Oficial d’Idiomes de Girona participa en projectes europeus des del 2009.

DATA TIPUS DE PROJECTE NOM DEL PROJECTE OBJECTIUS  FORMACIONS SOCIS COL·LABORADORS
2020 – 12/2022 Erasmus + KA1  PROFESORADO 4.0. ACTUALIZACIÓN E INNOVACIÓN EN EL AULA DE LENGUAS EXTRANJERAS Obtenir noves eines i recursos actualitzats per als reptes de la societat actual.  Formacions a França, Alemanya, Itàlia i Regne Unit.
2018-2021  Erasmus+ KA104 (Consorcio) EA COACH (Empoderamiento del Alumno COACH) (2) Adquirir eines per ser bons formadors-coaches. Formacions a Italià, Àustria, Grècia, Eslovènia Centres d’Espanya: Alacant, Algeciras, Málaga i Cádiz
2017-2019  Erasmus + KA1 AUTONOMÍA Y MOTIVACIÓN DEL ALUMNADO DE NIVEL AVANZADO (1) Adquirir eines per ajudar l’alumne a ser més autònom.

Adquirir eines per motivar l’alumnat.

Formacions a Itàlia, Letònia, Malta i el Regne Unit.
2014-2017 Erasmus + KA2 SPEAKING FOR YOURSELF (1) Ajudar els alumnes a poder millorar l’expressió oral d’una manera autònoma.  Institucions d’Espanya, Islàndia, Suècia i Bèlgica
2014-2016 Erasmus+ KA1  EL RETO DE LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS (1) Millorar l’ús de les tecnologies a l’aula. Formacions a Anglaterra, Finlàndia i Itàlia.
2011-2013  Erasmus+ KA2 CULTURAL MIRRORS Reflexionar i compartir activitats que fomentin l’interès i el respecte per les cultures d’altres països. Institucions de Bèlgica, Alemanya, Suïssa i Polònia.
2009-2011 Grundtvig BECOMING BETTER THROUGH COLLABORATION Millorar aspectes metodològics i pedagògics Centres educatius de Grècia, Turquia, Romania, Portugal i Itàlia

(1) Les docents participants en aquest projecte han estat reconegudes amb el certificat de projectes d’innovació pedagògica.

(2) Projecte reconegut com a Bones Pràctiques per l’Agencia Nacional SEPIE.