EXPOJOVE 2023

Les Escoles Oficials d’Idiomes de les comarques gironines serem presents a l’EXPOJOVE 2023, del 29 al 31 de març.

Un dels objectius de l’EXPOJOVE és completar la informació i l’orientació que es fa en els centres, tant en l’ensenyament secundari obligatori com en el postobligatori, per tal d’encaminar els i les joves a les diverses possibilitats acadèmiques i professionals.

S’hi podrà trobar l’oferta d’ensenyaments professionals i s’hi podrà obtenir informació dels estudis de batxillerat, programes de formació i inserció, itineraris formatius específics, formació de persones adultes, cicles d’arts plàstiques i disseny, ensenyaments esportius, idiomes, formació professional de grau bàsic i l’oferta formativa de les universitats.

Els alumnes a qui va adreçada l’EXPOJOVE, entre d’altres, són els que finalitzen l’ESO, els de batxillerat -tant de primer com de segon curs-, els que cursen ensenyaments professionals de grau mitjà, com també els de grau superior i els que estan cursant un dels programes de formació i inserció.

Això no treu que el saló també estigui enfocat a pares i professionals de l’educació que vulguin venir a actualitzar-se en temes d’ensenyament, sortides professionals i xarxes socials.

Més informació AQUÍ.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *