CURS 2021-2022

Dilluns 4 d’octubre, obrim la Biblioteca-CAM. Us convidem a passar i veure la Biblioteca-CAM i conèixer els serveis que us oferim. Recorda imprimir el teu carnet escolar.

• Fons multimèdia en 8 idiomes
  • Catàleg en línia

• Consulta i préstec

• Bústia d’autoretorn de préstec

• Espai modern i lluminós

• Ordinadors i wifi oberta

• Assessorament personalitzat

• Tàndems lingüístics

• Grups de conversa i lectura

• Activitats culturals

A partir del 18 d’octubre: Informació i inscripció als grups de conversa i lectura.

Posem a la vostra disposició dos punts d’intercanvi de llibres. El Petit-CAM (obert 24/7) a l’entrada de l’escola, i a l’entrada de la Biblioteca-CAM, on es poden deixar i agafar els llibres. Està disponible durant tot l’horari d’obertura del Centre.

Inscriviu-vos al butlletí per estar informats de les activitats i novetats de la Biblioteca-CAM.

Aprèn llengües al teu ritme! Biblioteca-CAM, accessibilitat i flexibilitat per aprendre autònomament!

Horari:

De dilluns a dijous de 9 h a 21 h

Divendres de 9 h a 19 h

cam@eoigirona.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *