Aquest canvi afecta als següents certificats: ALEMANY B1; ANGLÈS B1, C1, C2; CATALÀ C1, C2; FRANCÈS B1, B2, C1; ITALIÀ B1, C1.
Benvolguts alumnes,
Com ja deveu saber, els sindicats educatius han convocat diverses jornades de vaga que afecten tots els ensenyaments, incloses les escoles oficials d’idiomes. Les dates convocades coincideixen amb diverses dates d’examen previstes per obtenir els certificats d’idiomes de les EOI. Per tal de poder garantir la correcta administració d’aquestes proves i preservar al mateix temps el dret de vaga dels treballadors/es, el Departament d’Educació i Formació Professional s’ha vist obligat a modificar les dates d’algunes proves de certificació. Això implica canvis en el calendari de la prova escrita. Quan es publiqui la Resolució de modificació de dates d’examen, us la farem arribar perquè pugueu veure la nova data (la publicació d’aquesta resolució està prevista per dimecres 20 de maig).
En el cas que la nova data us coincideixi amb algun esdeveniment acadèmic, laboral o personal que us impedeixi assistir a la prova el dia previst i que pugueu demostrar documentalment, caldrà que presenteu una sol·licitud d‘instància general. Aquesta sol·licitud la podreu presentar fins al dia 12 de juny a les 13h.
Lamentem moltíssim els inconvenients que aquesta circumstància, aliena a la nostra voluntat, us pugui comportar. Posarem a la vostra disposició una bústia de correu on adreçar els vostres comentaris i que publicarem properament.


