Miquel Cabal i Guarro presenta la seva traducció de Crim i Càstig al català a l’EOI Girona

Miquel Cabal i Guarro presenta la seva traducció de Crim i càstig al català a l’EOI Girona. Ha estat interessantíssim escoltar detalls de la vida i personalitat de F. Dostoievski i conèixer de primera mà la tasca del traductor. Els assistents a l’acte, la majoria alumnes de rus i professorat de l’EOI Girona, han gaudit de la presentació i han demostrat molt d’interès fent preguntes molt adients! Un èxit! Gràcies Miquel! Anna Pagès, alumna de rus, va guanyar el concurs organitzat en motiu del bicentenari de Dostoievski. Va guanyar un exemplar de l’obrar signat per Miquel Cabal. Moltes felicitats, Anna!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *