Tramitació devolució taxes PIA+ 2023-24: Alumnat APTE i d’ACTUALITZACIÓ

Sol.licitud de devolució de taxes del curs 2023-2024 de l’1 al 12 de juliol de 2024.

Tots els docents que es van acollir al programa PIA+ 23-24 i que han obtingut la qualificació d’apte o d’aprofitament (alumnes amb matrícula d’actualització) poden sol.licitar el retorn de les taxes.  Tràmit exclusivament en línia AQUÍ. El tràmit s’ha de fer, en tots els casos, utilitzant el correu corporatiu @xtec.cat

IMPORTANT:

– Cal que els docents llegeixin cada apartat del tràmit abans d’emplenar i enviar la sol·licitud.

– El període per emplenar i enviar les sol·licituds de retorn de taxes comença el dilluns 1 de juliol i finalitza el 12 de juliol.

– La sol·licitud no estarà disponible fins que comenci el termini i només estarà disponible dins d’aquest termini: 01/07/2024 – 12/07/2024.

Per a més informació, clica AQUÍ