Matrícula PLACES VACANTS: 23 i 24 de setembre

Encara pots tenir plaça! Matrícula presencial el 23 (preinscrits) i 24 (no preinscrits) de setembre.

Si et vas preinscriure però no obtens plaça en el període de matriculació en línia (del 16 al 22 de setembre) o bé no et vas preinscriure, encara pots optar a una plaça sempre que hi hagi vacants.

El 22 de setembre a partir de les 23.59h (un cop acabi la matrícula en línia de llista d’espera) s’informarà de les vacants per idioma i grup.

Consulta les vacants AQUÍS’actualitzen cada dia al vespre)

Consulta tota la informació AQUÍ (és important consultar el dia i hora que us toca venir).

HORARI DE MATRÍCULA DIMARTS 24 DE SETEMBRE

Alumnes que NO van fer preinscripció

Alumnes matrícula actualització

Alumnes matrícula addicional

Alumnes matrícula C2.2

9.00h ANGLÈS, CATALÀ i ESPANYOL

15.00h ALEMANY, ÀRAB, FRANCÈS, ITALIÀ i RUS

1.  Alumnes que NO van fer preinscripció i que:
  • volen accedir a A1 de qualsevol idioma
  •  tenen una CERTIFICACIÓ adient per poder entrar a un nivell superior a A1. CAL PORTAR LA CERTIFICACIÓ

2. Alumnes que NO van fer preinscripció i van fer el test de nivell extra (presencial o en línia).
CAL PORTAR EL FULL AMB EL NIVELL OBTINGUT EN EL TEST DE NIVELL PRESENCIAL O EN LÍNIA.

3.  Alumnes que vulguin fer:

• matrícula d’actualització (prèvia autorització Cap d’Estudis)
  • matrícula addicional (prèvia autorització Cap d’Estudis)
  • matrícula C2.2 (alumnes que han perdut l’oficialitat) Cal haver fet C2.1 o C2.2 (alumne repetidor) en una EOI.