L’Escola Oficial d’Idiomes de Girona participa en projectes europeus des del 2009.
| DATA | TIPUS DE PROJECTE | NOM DEL PROJECTE | OBJECTIUS | FORMACIONS | SOCIS COL·LABORADORS | 
| 2025 -2026 | Erasmus + KA122 ADU | TR@NSFORMACIÓN EN LA ENSEÑANZA DE LENGUAS PARA UN APRENDIZAJE INCLUSIVO Y CRÍTICO | Promoure una ensenyança de llengües inclusiva i innovadora que fomenti la creativitat digital, el pensament crític i el lideratge. | Formacions i Job-shadowing a Alemanya, Àustria, Bèlgica, Itàlia, i Països Baixos. | |
| 2020 – 12/2022 | Erasmus + KA1 | PROFESORADO 4.0. ACTUALIZACIÓN E INNOVACIÓN EN EL AULA DE LENGUAS EXTRANJERAS | Obtenir noves eines i recursos actualitzats per als reptes de la societat actual. | Formacions a França, Alemanya, Itàlia i Regne Unit. | |
| 2018-2021 | Erasmus+ KA104 (Consorcio) | EA COACH (Empoderamiento del Alumno COACH) (2) | Adquirir eines per ser bons formadors-coaches. | Formacions a Italià, Àustria, Grècia, Eslovènia | Centres d’Espanya: Alacant, Algeciras, Málaga i Cádiz | 
| 2017-2019 | Erasmus + KA1 | AUTONOMÍA Y MOTIVACIÓN DEL ALUMNADO DE NIVEL AVANZADO (1) | Adquirir eines per ajudar l’alumne a ser més autònom.Adquirir eines per motivar l’alumnat. | Formacions a Itàlia, Letònia, Malta i el Regne Unit. | |
| 2014-2017 | Erasmus + KA2 | SPEAKING FOR YOURSELF (1) | Ajudar els alumnes a poder millorar l’expressió oral d’una manera autònoma. | Institucions d’Espanya, Islàndia, Suècia i Bèlgica | |
| 2014-2016 | Erasmus+ KA1 | EL RETO DE LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS (1) | Millorar l’ús de les tecnologies a l’aula. | Formacions a Anglaterra, Finlàndia i Itàlia. | |
| 2011-2013 | Erasmus+ KA2 | CULTURAL MIRRORS | Reflexionar i compartir activitats que fomentin l’interès i el respecte per les cultures d’altres països. | Institucions de Bèlgica, Alemanya, Suïssa i Polònia. | |
| 2009-2011 | Grundtvig | BECOMING BETTER THROUGH COLLABORATION | Millorar aspectes metodològics i pedagògics | Centres educatius de Grècia, Turquia, Romania, Portugal i Itàlia | 
(1) Les docents participants en aquest projecte han estat reconegudes amb el certificat de projectes d’innovació pedagògica.
(2) Projecte reconegut com a Bones Pràctiques per l’Agencia Nacional SEPIE.


