Alumnat nou

Curs 2024-2025

El Departament d’Educació centralitza tot el procés de preinscripció a les EOI de Catalunya.

Les persones interessades hauran de fer la preinscripció de forma telemàtica al següent enllaç de preinscripció. Trobareu tota la informació referent a aquest procés al web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya Preinscripció 2024-2025 | Idiomes a les EOI . L’aplicatiu només acceptarà preinscripcions des de les 12h del 2 de setembre fins a les 15h del 9 de setembre de 2024. Si alguna persona interessada no disposa de connexió a Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 9 de setembre (de 10h a 14h) a la secretaria de la nostra escola. Podeu trucar a l’escola per demanar cita prèvia.

Infografia