Alemany

German Hat-96

Willkommen an der Deutschabteilung!

Benvinguts al departament d’alemany!

El departament està format per 2 docents. La metodologia i el nombre d’alumnes per grup propicia que les classes siguin amenes i dinàmiques, oferint una atenció molt individualitzada.

El nostre objectiu principal és capacitar l’alumnat en l’ús de l’idioma com a vehicle de comunicació, de forma receptiva i productiva, tant en llengua oral com en llengua escrita. A més, treballem per apropar els alumnes a la cultura dels països de parla alemanya i oferim un programa d’activitats culturals que constitueixen no només un complement de l’activitat a l’aula sinó també un espai de relació i comunicació.

Impartim els nivells A1 i A2, els quals condueixen a l’obtenció dels certificats de Nivell Bàsic A2 i de Nivell Intermedi B1. Tots 2 certificats estan ancorats dins el Marc Europeu Comú de Referència i, per tant, reconeguts per empreses, institucions i universitats de tot el país i dels altres països de la Unió Europea.

Les noves tecnologies tenen un paper molt important al nostre centre. Tindreu accés al nostre entorn virtual d’aprenentatge, un complement ideal a les classes presencials.

Esperem veure-us aviat!

Bis bald!