Qualificacions

certificate-1816656_640

Curs 2019-2020

Els resultats es publicaran el dilluns 21 de juny de 2020 a les 00:01.

Excepcionalment, a causa de l’adaptació del sistema d’avaluació a la situació causada per la pandèmia, aquest curs les qualificacions seran úniques, Apte/aNo Apte/aNo Presentat/da, sense qualificacions parcials ni numèriques.

Accés a l’aplicatiu de consulta de notes (intranet)

Per accedir a l’aplicatiu haureu d’introduir les dades següents:

Usuari: la vostra data de naixement en format 00/00/0000 (barres inclinades incloses)
Contrasenya: el vostre DNI / NIE (sense la lletra del darrere)
Contrasenya Personal d’Alumne/a: per raons de seguretat heu de tenir una contrasenya personal que no us la proporciona l’escola i que no és la mateixa que la del curs Moodle. Si ja teniu una contrasenya personal però no la recordeu o si heu de configurar-la per primer cop, feu click aquí.

Recordatori:

• Els/Les alumnes oficials durant el curs 2019-2020 s’han de matricular per al curs 2020-2021 durant el mes de juliol 2020. +info
  • Els/Les alumnes oficials de nivell intermedi B1 (tercer) i B2.2 (cinquè) d’alemany i de nivell ntermedi B1 (tercer) de francès que hagin obtingut la qualificació d’Apte/a i vulguin continuar els seus estudis a l’EOI de Girona, s’hauran de posar en contacte amb la secretaria de l’EOI Girona per formalitzar la matrícula.

Butlleta de notes

Tots/es els/les alumnes podran imprimir la seva butlleta de notes des de l’aplicatiu de consulta de notes a la intranet obrint la pestanya General, fent click a Papereta idiomes Catalunya i fent click sobre la icona del PDF.

Reclamacions

Si algun/a candidat/a vol presentar una reclamació pel que fa als resultats finals, haurà de seguir els següents passos:

• Posar-se en contacte amb el/la seu/va professor/a.
  • Si no es resol la reclamació, presentar una instància per correu electrònic a la secretaria del centre en el termini que va des de la publicació de resultats fins a les 23:59h de dijous 25 de juny de 2020. La direcció del centre comunicarà la resolució de la reclamació als/a les interessats/des per escrit.

Expedició de títols

La informació sobre l’obtenció o la sol·licituds de títols la trobareu aquí.