Qualificacions

certificate-1816656_640

Curs 2018-2019

Accés a l’aplicatiu de consulta de notes (intranet)

Per accedir a les vostres qualificacions haureu d’introduir les dades següents:

Usuari: la vostra data de naixement en format dd/mm/aaaa (barres inclinades incloses)
Contrasenya: el vostre DNI / NIE (sense la lletra)

Recordatori:

• Els/Les alumnes oficials durant el curs 2018-2019 s’han de matricular per al curs 2019-2020 durant el mes de juliol 2019. +info
  • Els/Les alumnes oficials de nivell intermedi B1 (tercer) d’alemany i de francès que hagin obtingut la qualificació d’Apte/a i vulguin continuar els seus estudis a l’EOI de Girona, s’hauran de matricular presencialment a Girona. Us recomanem que us poseu en contacte abans amb la secretaria de l’EOI Girona.

Butlleta de notes

Tots/es els/les alumnes podran imprimir la seva butlleta de notes des de l’aplicatiu de consulta de notes a la intranet obrint la pestanya General, fent click a Papereta idiomes Catalunya i fent clic sobre la icona del PDF.

Reclamacions

Si algun/a candidat/a de nivells intermedi B1 (tercer), intermedi B2 (cinquè) o avançat C1 (sisè) vol presentar una reclamació pel que fa als resultats de la prova, ho haurà de fer per escrit presentant una instància a la secretaria del centre en el termini que va des de la publicació de resultats fins a les 12:00h del dia 27/06/2019. La direcció del centre comunicarà la resolució de la reclamació als/a les interessats/des per escrit.

Expedició de títols

La informació sobre l’obtenció o la sol·licituds de títols la trobareu aquí.