Qualificacions

certificate-1816656_640

Curs 2020-2021

Els resultats es publicaran el dimecres 23 de juny de 2021 a les 00:01. Per accedir a la intranet haureu d’introduir les dades següents:

Usuari: la vostra data de naixement en format 00/00/0000 (barres inclinades incloses)
Contrasenya: el vostre DNI (sense la lletra del darrere) / NIE (sense la lletra del darrere però amb la lletra del davant)
Contrasenya Personal d’Alumne/a: per raons de seguretat heu de tenir una contrasenya personal que no la proporciona l’escola i que no és la mateixa que la del curs Moodle. Si ja teniu una contrasenya personal però no la recordeu o si heu de configurar-la per primer cop, feu click aquí.

Recordatori:

• Els/Les alumnes oficials durant el curs 2020-2021 s’han de matricular per al curs 2021-2022 durant el mes de juliol de 2021. +info
  • Els/Les alumnes oficials de nivell intermedi B1 d’alemany que hagin obtingut la qualificació d’Apte/a i vulguin continuar els seus estudis a l’EOI Girona, s’hauran de posar en contacte a principis de juliol de 2021 amb la secretaria de l’EOI Girona per formalitzar la matrícula.
  • Els/Les alumnes oficials de nivell avançat C1 d’anglès que hagin obtingut la qualificació d’Apte/a i vulguin continuar els seus estudis a l’EOI Girona o a qualsevol altra que imparteixi el nivell avançat C2, hauran de fer la preinscripció de forma telemàtica del 31 d’agost al 3 de setembre de 2021 a l’aplicatiu de preinscripció.

Butlleta de notes

Tots/es els/les alumnes podran imprimir la seva butlleta de notes des de l’aplicatiu de consulta de notes, a la intranet obrint la pestanya General, fent click a Papereta idiomes Catalunya i fent click sobre la icona del PDF.

Reclamacions

Si algun candidat/a vol presentar una reclamació pel que fa als resultats de la prova, ho haurà de fer per escrit presentant una instància a la secretaria del centre en el termini que va des de la publicació de resultats fins a les 12:00h del dimarts 29 de juny de 2021. Consulteu els horaris d’atenció al públic. La direcció del centre comunicarà la resolució de la reclamació als interessats per escrit.

Expedició de títols

La informació sobre l’obtenció o la sol·licituds de títols la trobareu aquí.