Intranet EOISFG

Què és la intranet?

Accés a la intranet

A la intranet hi podreu consultar el vostre expedient, el recompte de les vostres faltes d’assistència, els resultats dels exàmens finals i molta més informació rellevant durant el vostre pas per l’escola.

També serà la plataforma per matricular-vos durant el juliol si heu estat alumnes oficials el curs immediatament anterior.

Per accedir a l’aplicatiu haureu d’introduir les dades següents:

Usuari: la vostra data de naixement en format 00/00/0000 (barres inclinades incloses)
Contrasenya: el vostre DNI (sense la lletra del darrere) / NIE (sense la lletra del darrere però amb la lletra del davant)
Contrasenya Personal d’Alumne/a: per raons de seguretat heu de tenir una contrasenya personal que no la proporciona l’escola i que no és la mateixa que la del curs Moodle.

Si ja teniu una contrasenya personal però no la recordeu, feu click a Recordar contrasenya a la pàgina principal de la intranet.

Com configurar la vostra contrasenya personal en un minut?

Pas 1. Connecteu-vos a la intranet amb l’usuari (data de naixement amb el format dd/mm/aaaa, barres inclinades incloses) i contrasenya (dni, sense la lletra) i premeu el botó Entrar.

Pas 2. Introduïu una contrasenya personal, un correu electrònic (on rebreu l’enllaç d’activació) i premeu Enviar.

Pas 3. Rebreu un missatge a la bústia de correu que hàgiu fet constar al pas 2 (mireu també al correu brossa) amb un enllaç d’activació. Feu click a l’enllaç i la nova contrasenya ja estarà activa.

Pas 4. Apunteu-vos la vostra contrasenya personal en un lloc segur per a futures consultes. L’escola no coneix aquesta contrasenya i per tant no us la podrà reenviar.