Carnet d’estudiant

Carnet

Per aconseguir el vostre carnet d’estudiant descarregueu-vos el document pdf i seguiu les instruccions que s’hi indiquen.

Carnet d’estudiant

Avantatges del carnet d’estudiant

Amb el carnet de la nostra escola pots gaudir dels següents avantatges:

BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Utilització de la biblioteca i servei de préstec de llibres, revistes i DVDs.

LLIBRERIES:

• La Guineu (C/ Capmany, 25 – Sant Feliu de Guíxols – 972 32 13 26) – Descompte d’un 5% en els llibres de text obligatoris del curs a l’EOI – enllaç.

• Espai Lector Nobel Sant Feliu de Guíxols (C/ Joan Maragall, 4 – Sant Feliu de Guíxols – 972 82 19 77) Descompte del 5% o el 10% en llibres de text (alemany, anglès i francès) segons si són llibres de preu fix o lliure. Consultar amb la llibreria.

PAPERERIES

• Papereria llibreria Eva (Avda. Saragossa, 93 – Sant Feliu de Guíxols – 972 32 33 94) – enllaç.

• Comercial Paperera (Can Pau Birol, 14 – Polígon Industrial Mas Xirgu, 17005, GIRONA – 972 406 301) – enllaç.  Descompte del 10 % presentant el carnet escolar del curs vigent (llevat dels consumibles d’informàtica, impressores i articles en promoció).

IMPRESSIÓ:

• Global Gràfic (C. Bourg de Peage, 87 – 17220 – Sant Feliu de Guíxols – 972 32 04 63) – enllaç. Descompte del 10% presentant el carnet escolar del curs vigent.

SUBSCRIPCIONS:

• Catalonia Today (enllaç) descompte del 50% a la subscripció anual. Preu final de 18€. Per sol·licitar el descompte cal trucar al 972 186 478.

ACTIVITATS CULTURALS

TEATRE:

• Descompte (preu d’entrada reduïda, entrades limitades) a Guíxols Escena.

CINEMA:

• Cinema Truffaut de Girona – enllaç – (Carrer Nou del Teatre, 16 – Girona – 972 22 50 44). Descomptes: el preu de l’entrada presentant el carnet d’estudiant de l’EOI és de 5,5 €.

MUSEUS:

• Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols.

• El carnet de l’EOI Sant Feliu de Guíxols també pot servir per a gaudir de descomptes per entrar a museus tant dins de Catalunya o Espanya com a l’estranger.

ÒPTIQUES:

• Òptica Milent (C/ Major 41, St Feliu de Guíxols – 972.821.887) – enllaç. L’EOI Sant Feliu de Guíxols forma part del programa “Empresa Friends”, i per tant presentant el carnet d’estudiants el nostre alumnat pot gaudir de:
    • -30% de descompte en ulleres de sol graduades.
    • -30% de  descompte en ulleres de sol.
    • -15% de descompte en lents de contacte i líquids de manteniment.

ACTIVITATS ESPORTIVES:

• Break Away Ecoturismo enllaçDescompte del 10% aplicat al preu final de les activitats.

• Club Nàutic Sant Feliu de Guíxolsenllaç – Descompte del 10% en les activitats del Club (Cursos, Abonats o Equips de regates).

ESTÈTIQUES

• UñaStudio Centre d’Estètica (Carrer Especiers, 12, Sant Feliu de Guíxols – 972 82 22 88). Descompte del 20% en diferents tractaments presentant el carnet d’estudiant. Consultar amb el centre d’estètica.