Expedició de certificats oficials i títols

Per sol·licitar una certificació acadèmica de qualsevol nivell poseu-vos en contacte amb la secretaria administrativa del centre, per telèfon, correu electrònic o personalment en hores d’atenció al públic.

IMPORTANT: TANT ELS CERTIFICATS OFICIALS COM ELS TÍTOLS NO ES PODEN TRAMITAR FINS QUE LES NOTES ES PUBLIQUEN OFICIALMENT I CAL ESPERAR L’INICI DEL TERMINI INDICAT.

NOTA: EL SETEMBRE NO ES TRAMITEN NI CERTIFICATS OFICIALS NI TÍTOLS EXCEPTE SI SÓN NECESSARIS PER A LA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA.

CERTIFICATS OFICIALS A2 i B1

Els certificats oficials d’A2 i B1 es fan per defecte per a tots els alumnes que han superat el nivell.

TERMINIS:

• Per als alumnes oficials dels cursos extensius d’A2 i B1 i alumnes lliures de B1 de la convocatòria ordinària de juny: es pot recollir el certificat a la secretaria de l’escola a partir de mitjans de juliol del mateix any de la convocatòria.
  • Per als alumnes lliures de B1 de la convocatòria extraordinària d’anglès i alumnes lliures de B1 del Programa de Certificació (Escolars): es pot recollir el certificat a la secretaria de l’escola transcorregut un mes de la publicació dels resultats.

SOL.LICITUD TÍTOLS B2, C1 i C2

Els títols de tots els idiomes de Nivell B2, C1 i C2 s’han de sol·licitar a la secretaria del centre presentant la següent documentació (original i fotocòpia):

• ALUMNES DE NACIONALITAT ESPANYOLA: DNI
  • ALUMNES NACIONALS D’UN ESTAT MEMBRE DE LA UE: carta d’identitat de l’estat membre de la UE en vigor o passaport en vigor
  • ALUMNES NACIONALS D’UN ESTAT NO MEMBRE DE LA UE: NIE, s’ha d’acreditar necessàriament mitjançant la targeta de residència en vigor o passaport en vigor.
  • Si un alumne té doble nacionalitat, i una d’aquestes és l’espanyola, s’ha d’identificar sempre amb el DNI en vigor.

Els títols de B2, C1 i C2 suposen el pagament d’unes taxes. Consulteu les bonificacions i exempcions generals que s’apliquen a aquestes taxes. Si gaudiu de bonificació o exempció del pagament, cal justificació documental prèvia.

TERMINIS:

• Per als alumnes oficials de cursos extensius i alumnes lliures de la convocatòria ordinària de juny: es pot sol·licitar el títol a partir de mitjans de juliol del mateix any de la convocatòria.
  • Per als alumnes lliures de la convocatòria extraordinària i alumnes lliures del Programa de Certificació (Escolars): es pot sol·licitar el títol transcorregut un mes de la publicació dels resultats.

DOCUMENTACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE CERTIFICATS OFICIALS (A2 i B1) i TÍTOLS (B2, C1 i C2)

Tots els certificats oficials i els títols s’han de recollir personalment presentant el DNI, NIE o passaport en vigor i signar en el llibre de registre de títols. En el cas dels títols de B2, C1 o C2 també cal portar el resguard de pagament del títol per poder recollir-lo.

En el cas de no poder venir personalment cal portar una autorització signada per la persona interessada juntament amb la fotocòpia del DNI,NIE o passaport en vigor de la persona sol.l.icitant. Aquí teniu l’autorització de recollida certificats