A l’EOI Girona volem incorporar l’Agenda 2030 en l’ensenyament de llengües a la nostra escola treballant els Objectius de Desenvolupament Sostenible. El nostre objectiu és acostar-nos a un model de vida més saludable i respectuós amb el planeta i amb els drets humans.
Dins del marc del nostre projecte, que tindrà una durada de tres cursos (de setembre 2023 a juny 2026), hem format un grup de treball per tal de crear activitats basades en els ODS, que siguin dinàmiques i engrescadores per a l’alumnat i que tinguin una repercussió en el nostre estil de vida alhora que desenvolupen les seves competències lingüístiques i estratègies d’aprenentatge.
Cada curs ens centrarem en diferents ODS.
Per al curs 2024-2025 hem triat quatre objectius més que trobem que van molt lligats entre si i que són de vital importància per als drets humans: Zam zero, Salut i benestar, Aigua neta i sanejament, Treball digne i creixement econòmic.
Per al curs 2023-2024 vam triar quatre objectius que vam pensar que anaven molt lligats entre si: Fi de la pobresa, Educació de qualitat, Igualtat de gènere i Reducció de les desigualtats. Resum de la feina que hem fet.