Alumnat OFICIAL

ALUMNAT OFICIAL: INFORMACIONS GENERALS

Es considera alumnat oficial:
– Aquells que han estat oficials a l’EOI de Girona durant el curs immediatament anterior en el mateix idioma.
– Els alumnes que han superat el nivell bàsic A2, intermedi B1 o intermedi B2 i provenen d’escoles oficials on no poden continuar els seus estudis perquè aquests no formen part de l’oferta educativa del centre.

Matrícula (juliol):
– Matriculació en línia
– S’han de matricular en aquest període tots els alumnes de curs que passen de curs o repeteixen, excepte els alumnes de C1 anglès.
– ATENCIÓ CAS ESPECIAL: Els alumnes de C1 d’anglès que passen de curs i volen fer C2.1 han de fer preinscripció el setembre com alumnes nous. Més informació AQUÍ.

INFORMACIÓ matrícula d’alumnes oficials 2024-2025 AQUÍ (versió per imprimir)

INSTRUCCIONS consulta de notes i matrícula d’alumnes oficials AQUÍ (versió per imprimir)

ENLLAÇOS PER FER LA MATRÍCULA:

• Alumnat Oficial EOI Girona AQUÍ
  • Alumnat Oficial CPD Palafrugell AQUÍ
  • Alumnat Oficial CPD Santa Coloma de Farners AQUÍ

CALENDARI DE MATRÍCULA ALUMNAT OFICIAL CURS 2024-2025

• ‎Dies 2 i 3 de juliol: Alumnat d’A1 a B2.2 i de C2.1 (més alumnat de català d’ A1 a C1) del curs 2023-2024 que ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup de la mateixa franja horària.(es refereix a mantenir la mateixa hora, si el dia canvia no es considera canvi d’horari)
  • Dies 4 i 5 de juliol: Alumnat d’A1 a B2.2 i de C2.1 (més alumnat de català d’A1 a C1) del curs 2023-2024 que ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup d’una franja horària diferent.
  • Dies 6,7 i 8 de juliol: Alumnat d’A1 a C2.2 (més alumnat de català d’A1 a C2) del curs 2023-2024 que ha obtingut la qualificació de NO APTE/A, o NO PRESENTAT/DA o que va fer la RENÚNCIA de matrícula.
  • *Consulteu els horaris al web de l’escola eoigirona.cat a finals de juny.

Condicions de Matrícula

• La matrícula s’ha de fer via telemàtica des de l’enllaç que s’obrirà al web de l’escola eoigirona.cat La matrícula es fa en diferents terminis segons la qualificació final.
  • Cada termini s’obre a les 9.00 h del dia que indiqui el calendari, sense tancar la franja anterior.
  • Els alumnes que no es matriculin dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdran la seva prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, l’alumnat l’haurà de resoldre els dies 9 i 10 de juliol presencialment a l’escola.
  • Els alumnes oficials que NO es matriculin durant el mes de juliol perdran l’oficialitat. Per matricular-se novament hauran de fer preinscripció i sorteig durant el mes de setembre.

Pagament de matrícula

• L’aplicatiu generarà un “Resguard de matrícula oficial – Curs 2024-2025” per fer efectiu els imports de la matrícula i del material (cal passar els 2 codis de barres que apareixen al resguard). Es pot fer el pagament en línia a través de l’enllaç a l’entitat bancària o amb targeta de crèdit. En ambdós casos el termini de pagament és de 24 hores.
  • En cas d’haver al·legat una bonificació o exempció del pagament cal enviar la documentació acreditativa al centre durant el mes de juliol per correu electrònic a l’adreça documentacio@eoigirona.cat

Altres Informacions

-Trasllats a altres EOI: Els dies 11 i 12 de juliol per als alumnes oficials un cop formalitzada i pagada la matrícula al centre d’origen. La sol·licitud es farà presencialment a l’escola de destinació i quedarà condicionada a la disponibilitat de places. Caldrà aportar el full de matrícula i el full de pagament.