Clubs de lectura

Els clubs de lectura són un servei complementari de la Biblioteca-CAM que pretén fomentar el gust per la lectura i oferir l’oportunitat a tots els participants de practicar l’idioma o els idiomes d’aprenentatge. En cada club de lectura es llegeixen dos llibres i hi ha dues trobades grupals a la Biblioteca-CAM al llarg del curs, una per debatre cadascun dels llibres. Les persones que condueixen els clubs de lectura són totes nadives o bé tenen un excel·lent nivell de l’idioma i també tenen experiència en dinamitzar sessions de debat literari.

OFERTA CLUBS DE LECTURA CURS 2025-2026: 

S’ofereixen els idiomes, nivells i horaris d’acord amb la disponibilitat dels dinamitzadors i tenint en compte els horaris lectius del nostre centre per tal que se’n puguin beneficiar el màxim nombre d’alumnes. En cada club de lectura es llegiran 2 llibres i es faran 2 trobades, una trobada per cadascun dels llibres. Cada trobada tindrà una durada d‘1 hora aproximadament. A continuació detallem les dates de les trobades grupals:

  • Alemany B2.1 – B2.2: Lesekreis auf Deutsch, amb Anna Rodríguez.
    • 22 Bahnen, Caroline Wahl. Trobada del club de lectura el divendres 30 de gener a les 16 h a la Biblioteca-CAM.
    • La Biblioteca-CAM disposa d’un parell d’exemplars  que podeu agafar en préstec (15 dies). També podeu adquirir el llibre.
    • Inscriu-te aquí
  • Anglès B2 – C1: English book club, amb Iolanda Ribot.
    • Born a crime, Trevor Noah. Trobada del club de lectura el dimecres 21 de gener a les 18 h a la Biblioteca-CAM.
    • Small Things Like These, Claire Keegan. Trobada del club de lectura el dimecres 15 d’abril a les 18 h a la Biblioteca-CAM.
    • La Biblioteca-CAM disposa d’un parell d’exemplars de cada llibre que podeu agafar en préstec (15 dies). També podeu adquirir els llibres.
    • Inscriu-te aquí
  • Francès B2.1 – B2.2:  Club de lecture, amb Sylvia Gallego.
    • Les gratitudes, Delphine de Vigan. Trobada del club de lectura el dimarts 20 de gener a les 18 h a la Biblioteca-CAM.
    • La délicatesse, David Foenkinos. Trobada del club de lectura el dimarts 14 d’abril a les 18 h a la Biblioteca-CAM.
    • La Biblioteca-CAM disposa d’un parell d’exemplars de cada llibre que podeu agafar en préstec (15 dies). També podeu adquirir el llibre.
    • Inscriu-te aquí
  • Italià B2.1 – B2.2 – C1: Club di lettura in italiano, amb Virginia Dioguardi.
    • Confidenza, Domenico Starnone. Trobada del club de lectura el dimecres 14 de gener a les 18 h a la Biblioteca-CAM.
    • L’età fragile, Donatella di Pietrantonio. Trobada del club de lectura el dimecres 22 d’abril a les 18 h a la Biblioteca-CAM.
    • La Biblioteca-CAM disposa d’un exemplar de cada llibre que podeu agafar en préstec (15 dies). També podeu adquirir els llibres.
    • Inscriu-te aquí

NORMATIVA

Nombre de sessions: En cada club de lectura es llegiran 2 llibres i es faran 2 trobades presencials a la Biblioteca-CAM, una trobada per comentar cada llibre.

Període d’inscripcions: del 3 al 21 de novembre

La inscripció es farà en línia mitjançant els formularis enllaçats durant el període d’inscripció. Es respectarà sempre l’ordre d’inscripció. Hi haurà d’haver un mínim d’alumnes inscrits per tirar endavant l’activitat. En cas que es cobreixen totes les places disponibles, les persones interessades es podran inscriure a una llista d’espera i se’ls avisarà per ordre d’inscripció si es produeix alguna vacant.

IMPORTANT:

Preu i serveis

  • L’alumnat oficial té dret a assistir a 1 club de lectura del seu nivell. Els alumnes paguen 30€ obligatòriament quan es matriculen. Aquest preu els dona dret als materials didàctics de classe, a la plataforma d’aprenentatge virtual, a accedir a la Biblioteca-CAM i a participar en un club de lectura del seu nivell.
  • L’alumnat extern ha d’abonar 86 € (preu subjecte a bonificacions i exempcions, recollides a l’Article 7 de l’ORDRE EDU/155/2020) per accedir a la Biblioteca-CAM. Aquest preu els dona dret al servei de préstec de materials, a tenir assessorament personalitzat, a assistir a 2 activitats del seu nivell (entre grups de conversa i clubs de lectura), que són ampliables a 3 en cas que hi hagi places vacants abans que s’acabi el termini d’inscripció. Tal com s’indica a la normativa del CAM, caldrà abonar el preu establert al compte bancari de l’EOI ES44 2100 8174 3022 0002 4139 i enviar la documentació per correu electrònic a cam@eoigirona.cat

Documentació

En el cas de l’alumnat extern que no estigui inscrit a un grup de conversa, és imprescindible fer arribar la següent documentació per correu electrònic a cam@eoigirona.cat:

      • justificant de pagament
      • justificant de bonificació i exempció (si escau)
Desplaça cap amunt
Ves al contingut