Clubs de lectura

CLUBS DE LECTURA

Els clubs de lectura són un servei complementari per fomentar el gust per la lectura i oferir la possibilitat de practicar l’idioma a partir d’un llibre que tots els participants hauran llegit prèviament. Tots els dinamitzadors són nadius i tenen experiència en conduir aquesta mena de trobades de manera dinàmica.

S’ofereixen els idiomes, nivells i horaris d’acord amb la disponibilitat dels dinamitzadors i tenint en compte els horaris lectius del nostre centre per tal que se’n puguin beneficiar el màxim nombre d’alumnes.

OFERTA CLUBS DE LECTURA CURS 2024-2025:
  • Alemany: Bücherwurm
  • Anglès: Easy to read Book club (B2.1-B2.2)
  • Anglès: English Book club (C1-C2)
  • Clubs de lectura en anglès
  • Club de lectura en francès
  • Club de lectura en italià
NORMATIVA

Nombre de sessions:  2 sessions per cada club (corresponents a 1 sessió de debat per cada lectura).

Període d’inscripcions: del 4 al 15 de novembre

La inscripció es farà en línia mitjançant els formularis enllaçats durant els períodes d’inscripció corresponents. Es respectarà sempre l’ordre d’inscripció. Hi haurà d’haver un mínim d’alumnes inscrits per tirar endavant l’activitat. En cas que es cobreixen totes les places disponibles, les persones interessades es podran inscriure a una llista d’espera i se’ls avisarà per ordre d’inscripció si es produeix alguna vacant.

IMPORTANT:

PREU I SERVEIS

• L’alumnat oficial té dret a assistir a 1 club de lectura o 1 grup de conversa del seu nivell. Tindrà accés a una segona activitat addicional si hi ha places vacants abans del tancament del període d’inscripció.
  • L’alumnat extern ha d’abonar la quota d’accés a la biblioteca-CAM, que és de 86 € (preu subjecte a bonificacions i exempcions, recollides a l’Article 7 de l’ORDRE EDU/155/2020). Caldrà abonar el preu establert al compte bancari de l’EOI ES44 2100 8174 3022 0002 4139 i enviar la documentació per correu electrònic a cam@eoigirona.cat Un cop abonada la quota CAM, l’alumnat extern té dret a assistir a un total de 2 activitats de la seva preferència (conversa i lectura). Tindrà accés a una tercera activitat addicional si hi ha places vacants abans del tancament del període d’inscripció.  En cas que no s’aboni el preu, la Biblioteca-CAM avisarà l’alumne/a un cop. Si no ha efectuat l’ingrés al cap de 24 hores, es passarà al següent alumne per ordre d’inscripció.

Documentació:

Després de la inscripció i abans de l’inici de l’activitat, és imprescindible fer arribar la següent documentació per correu electrònic a cam@eoigirona.cat:

• justificant de pagament
  • justificant de bonificació i exempció (si escau)