Per facilitar la realització de gestions administratives podeu descarregar-vos les instàncies i sol·licituds següents.
Ompliu-les i lliureu-les a secretaria, tot aportant la documentació requerida per a cada gestió.
Instància genèrica: Gestions de caràcter general o no contemplades a la resta de sol·licituds.
En casos justificats el nou alumnat pot sol·licitar un canvi de nivell fins al 29 d’octubre de 2022. El/la cap de departament i professorat corresponent l’estudiarà i, si la resposta és afirmativa i el canvi és possible, l’ha de formalitzar abans del 5 de novembre de 2022.
Sol·licitud d’adaptació de proves per alumnes amb necessitats especials
Sol·licitud de renúncia de matrícula
Sol·licitud de devolució de taxes i preus públics
Sol·licitud renúncia curs superat
Qualsevol persona que tingui un expedient acadèmic obert en una escola oficial d’idiomes podrà sol·licitar al director/a de l’escola la renúncia a un dels cursos acadèmics superats en aquell idioma, sempre que no siguin cursos que hagin comportat l’obtenció d’un certificat. L’escola la podrà concedir un cop obtinguts els informes oportuns del departament d’aquell idioma. El curs renunciat computarà a efectes de repetició.
Les peticions es resoldran per ordre d’entrada
Dos alumnes d’un mateix curs en diferent horari acorden intercanviar els seus horaris.
Les peticions es resoldran per ordre d’entrada.
Sol·licitud canvi data d’exàmens
L’alumne/a interessat/da haurà de presentar documentació justificant el canvi.
Sol·licitud trasllat d’expedient
Sol·licitud convocatòria addicional
Sol·licitud recollida de títols
Per sol·licitar un certificat acadèmic poseu-vos en contacte amb la secretaria del centre, per telèfon o personalment en hores d’atenció al públic.
En cas de no poder venir personalment a recollir el certificat de Nivell Bàsic A2, Intermedi B1 o B2, o Avançat C1, pot venir una altra persona amb l’autorització signada. Aquests certificats es fan per defecte per a tots els alumnes que hagin superat el nivell i es poden recollir a la secretaria de l’escola.
Podeu consultar els preus d’expedició de taxes al web del Departament d’Educació.
En cas de no poder venir personalment a recollir el certificat, pot venir una altra persona amb l’autorització signada.
Sol·licitud faltes d’assistència menors
L’alumnat menor d’edat ha de justificar les faltes d’assistència amb l’imprès adjunt que haurà de lliurar al professorat un cop signat per pare/mare o tutor/a legal.
La revisió d’examen es comunicarà a l’interessat per correu electrònic.
Sol·licitud revisió d’exàmens de certificació