Nou Alumnat 1r a C1

PREINSCRIPCIÓ NOU ALUMNAT de 1r a C1 CURS 2019-20

Les persones que vulguin estudiar a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Osona han de fer una preinscripció. La preinscripció telemàtica serà del 2 al 5 de setembre (fins a les 15 h)

La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes.

Al web del Departament d’Educació trobareu informació sobre:

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 5 de setembre (de 9.30h a 14.00h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.

TEST DE NIVELL
El test de nivell es farà els dies 9, 10 i 12 de setembre a les 17.00h. Consulteu el dia 6 de setembre a partir de les 18.00h quin dia teniu assignat el test de nivell. Si no podeu assistir-hi a l’hora assignada, poseu-vos en contacte amb l’escola.

Es farà una part escrita i una part oral. La part escrita durarà 1 hora aproximadament.

EXEMPCIONS PER A NO FER EL TEST DE NIVELL

Al web de la preinscripció telemàtica a les EOI de Catalunya trobareu les exempcions que podeu presentar per a no fer el test de nivell i fer la preinscripció a un curs concret.

ADJUDICACIÓ DE PLACES
El resultat de l’adjudicació de places pot ser Admès/esa o Llista d’espera. Cal remarcar, però, que no tots els alumnes admesos acaben matriculant-se. Així doncs, aquelles persones preinscrites que a través del sorteig entrin a la Llista d’espera/Reserva, si encara queden places, es podran matricular online el 25 de setembre a partir de les 12.00h (anglès) i el 26 de setembre a partir de les 9.00h (francès).

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2019-20

Del 18 de setembre a les 18.00h fins al 20 de setembre a les 23.59h.

Si hi ha vacants d’anglès, el 25 de setembre a partir de les 12.00h i si hi ha vacants de francès, el 26 de setembre a partir de les 9.00h. La matrícula en línia acabarà el 26 de setembre a les 23.59h.

Tot el procés de matrícula és en línia, tant pels ADMESOS com per la LLISTA D’ESPERA i els VACANTS.

MÉS INFORMACIÓ

• Una vegada feta la preinscripció i el test de nivell, els sol·licitants hauran d’escollir horaris de classe a l’aplicatiu de preinscripció de les 12.00h del 16 de setembre a les 13.00h del 18 de setembre.
  • El 18 de setembre es durà a terme el sorteig públic per a l’assignació de places i es podrà consultar-ne el resultat a partir de les 18.00h.
  • No és imprescindible la presència de la persona interessada: qualsevol altra, degudament autoritzada, pot entregar la documentació a la Secretaria de l’Escola.
  • Cada preinscripció i matrícula són intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No és permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No és permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • S’anul·larà la matrícula d’aquells alumnes que no portin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la comprovació d’aquesta documentació demostri que algunes de les dades que van fer constar a la seva sol·licitud de preinscripció són falses.