Nou Alumnat de 1r a C1

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA NOU ALUMNAT de 1r a C1 CURS 2020-22

Les persones que vulguin estudiar a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Osona havien de fer una preinscripció telemàtica del del 31 d’agost al 3 de setembre de 2021 (fins a les 14 hores)

La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes.

Al web del Departament d’Educació trobareu informació sobre:

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 3 de setembre (de 9.30h a 14.00h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.

TEST DE NIVELL

A principis de setembre hi haurà la informació

Es farà una part escrita i una part oral. La part escrita durarà 1 hora aproximadament.

Si no podeu venir el dia i l’hora convocats, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu electrònic eoiosona@xtec.cat

EXEMPCIONS PER A NO FER EL TEST DE NIVELL

Al web de la preinscripció telemàtica a les EOI de Catalunya trobareu les exempcions que podeu presentar per a no fer el test de nivell i fer la preinscripció a un curs concret.

ADJUDICACIÓ DE PLACES
El resultat de l’adjudicació de places pot ser Admès/esa o Llista d’espera. Cal remarcar, però, que no tots els alumnes admesos acaben matriculant-se. Així doncs, aquelles persones preinscrites que a través del sorteig entrin a la Llista d’espera/Reserva, si encara queden places, es podran matricular online el 21 de setembre a partir de les 12.00h fins a les 23:59 del mateix dia.

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2021-2022

Del 15 de setembre a les 20.00h fins al 17 de setembre a les 23.59h.

Tot el procés de matrícula és en línia, tant pels ADMESOS com per la LLISTA D’ESPERA i els VACANTS.

MÉS INFORMACIÓ

• Una vegada feta la preinscripció i el test de nivell, els sol·licitants hauran d’escollir horaris de classe a l’aplicatiu de preinscripció del 13 de setembre al 15 de setembre a les 12.00
  • El 15 de setembre es durà a terme el sorteig públic per a l’assignació de places i es podrà consultar-ne el resultat a partir de les 20.00h.
  • No és imprescindible la presència de la persona interessada: qualsevol altra, degudament autoritzada, pot entregar la documentació a la Secretaria de l’Escola.
  • Cada preinscripció i matrícula són intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No és permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No és permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • S’anul·larà la matrícula d’aquells alumnes que no portin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la comprovació d’aquesta documentació demostri que algunes de les dades que van fer constar a la seva sol·licitud de preinscripció són falses.

NOTA: En funció del desenvolupament de la pandèmia es poden haver de fer canvis a aquesta informació. Siusplau, llegiu-la de nou abans de fer la preinscripció ja que hi pot haver algun canvi.