Nou Alumnat de 1r a C1 / C2 per cursos de català

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA NOU ALUMNAT d’Anglès (d’A1 a C1), Francès (d’A1 a B2) i de Català (cursos semipresencials de C2) pel CURS 2023-24.

FRANCÈS: Cursos A1-B2

ANGLÈS: Cursos A1-C1

CATALÀ: Cursos C2

QUAN
Per accedir a l’EOI Osona, cal fer una preinscripció telemàtica del 4 al 13 de setembre (fins a les 14 h) a través de la pàgina web www.eoiosona.cat o al centre el 13 de setembre fins a les 14 h.

Si no teniu cap coneixement de l’idioma heu de triar primer curs i no inscriure’s al test de nivell.

COM / ON
La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes.

És important recordar que el nom d’usuari i la contrasenya que heu fet servir en l’aplicatiu de preinscripció us faran falta més endavant per seguir el procés.

Al web del Departament d’Educació trobareu informació sobre:

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 13 de setembre (de 9.30 h a 14.00 h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.
Cal portar el DNI, NIE o PASSAPORT.

EXEMPCIONS PER A NO FER EL TEST DE NIVELL

Al web de la preinscripció telemàtica a les EOI de Catalunya trobareu les exempcions que podeu presentar per a no fer el test de nivell i fer la preinscripció a un curs concret.

ADJUDICACIÓ DE PLACES
El resultat de l’adjudicació de places pot ser admès/esa o Llista d’espera. Cal remarcar, però, que no tots els alumnes admesos acaben matriculant-se. Així doncs, aquelles persones preinscrites que a través del sorteig entrin a la llista d’espera/Reserva, si encara queden places, es podran matricular en línia el 21 de setembre a partir de les 12.00 h en el cas d’anglès o el 22 de setembre a partir de les 9:00 h a francès.

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2022-2023

QUAN
Em matriculo en línia des de les 20 h del 15 de setembre fins a les 23.59 h del 19 de setembre de 2023.

COM / ON
Tot el procés de matrícula és en línia, tant pels ADMESOS com per la LLISTA D’ESPERA i les VACANTS.

MÉS INFORMACIÓ

• Una vegada feta la preinscripció i el test de nivell, els sol·licitants hauran d’escollir horaris de classe a l’aplicatiu de preinscripció del 14 de setembre al 15 de setembre fins a les 10.00 h.
  • El 15 de setembre es durà a terme el sorteig públic per a l’assignació de places i es podrà consultar-ne el resultat a partir de les 20.00 h.
  • No és imprescindible la presència de la persona interessada: qualsevol altra, degudament autoritzada, pot entregar la documentació a la Secretaria de l’Escola.
  • Cada preinscripció i matrícula són intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No és permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No és permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • S’anul·larà la matrícula d’aquells alumnes que no portin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la comprovació d’aquesta documentació demostri que algunes de les dades que van fer constar a la seva sol·licitud de preinscripció són falses.