Horaris i Professorat de Francès

Dimarts i Dijous 18.45-21.00 Lídia Falomí
C1 (SEMIPRESENCIAL) *
Dilluns 18.45-21.00 Marta Farrés

*En la modalitat semipresencial la càrrega lectiva del curs es reparteix entre el treball individual en línia, que és la base del curs, i el treball presencial al centre, que és un complement per consolidar-ne els continguts. La formació en aquesta modalitat comporta:

1. L’assistència a una sessió setmanal de dues hores i mitja al centre.

2. El treball individual en l’entorn virtual d’aprenentatge Moodle realitzant els materials EOI Campus i les  tasques suggerides pel professor/a. Això equival a un treball individual a casa de quatre hores setmanals aproximadament.

Les hores no presencials NO seran fetes per videoconferència sinó que consten d’activitats i tasques guiades pel professorat que l’alumnat farà de manera autònoma i en horari lliure.

Requisits:

– Assistència obligatòria a les sessions presencials (consulteu horaris per saber quin dia de la setmana és la sessió presencial de cada curs).

– Disposar d’un ordinador amb connexió de banda ampla a Internet i autonomia d’aprenentatge sota la tutela del professor/a.

Pel que fa a drets i deures dels alumnes, són els mateixos que els de qualsevol alumne/a del centre.