Tallers i conversa en Francès

HORARI PER LES CLASSES DE CONVERSA DE FRANCÈS CURS 2023-2024 ( Només alumnat del centre)

GRUP DE A2* Els dimarts de les 18.00 a les 19.00 :

FEBRER: 6  i 20

MARÇ: 5 I 19

ABRIL: 9 i 23

MAIG: 14

GRUP DE NIVELL INTERMEDI (B1-B2)* Els dimarts de les 18.00 a les 19.00

FEBRER: 13 i 27

MARÇ: 12

ABRIL: 2, 16

MAIG: 7

*les classes per a cada grup seran cada 15 dies.

• Les classes són en línia, a través de la plataforma Google Meet.
  • Les graelles per apuntar-se a les classes de conversa són documents compartits amb el vostre correu @eoiosona.cat (en el cas d’alumnes) o el correu que tenim a la nostra base de dades si sou exalumnes. És important que us assegureu que teniu oberta la sessió de correu correcta i, per tant, accés al document compartit. Si algú no té accés al document o vol canviar l’adreça de correu, heu d’enviar un email a eoiosona@xtec.cat indicant el nom i cognoms i el correu electrònic amb el que vol que li donem permís al document.
  • Us heu d’apuntar cada sessió. Les classes es faran si hi ha un mínim de 3 persones apuntades.
  • No us enviarem nous enllaços cada setmana, ja que sempre seran els mateixos documents (només canviarà la data). Aquesta graella és un document compartit on els canvis fets es van guardant automàticament. NOMÉS HEU D’APUNTAR EL VOSTRE NOM I NO CAL ENVIAR RES.
  • Si algú s’apunta i no pot assistir, ha d’esborrar el seu nom de la graella al més aviat possible. D’aquesta manera un altre company o companya que s’hagi quedat fora per manca de places tindrà l’opció d’assistir-hi.
  • El nombre màxim d’alumnes serà de 8 a les classes de conversa ( si hi ha més demanda es farien 30 minuts amb 4 persones i 30 minuts amb 4 persones més)
  • L’enllaç per unir-se a la reunió està disponible a la graella on us heu apuntat.
  • Recomanem utilitzar Google Chrome per connectar-vos a la sessió de hangouts meet.