Matrícula antics alumnes curs 2020-21

Matrícula antics alumnes curs 2020-2021

Aquest calendari de matrícula és només per als alumnes matriculats al centre durant el curs 2019-20.

Aquest és l’horari dels grups per al curs 2020-21.

Per fer la matrícula, heu d’entrar a l’aplicatiu de matricula. Aquest aplicatiu obrirà cada nou termini a les 9h del matí, sense tancar l’accés als alumnes que s’havien de matricular en la franja anterior.

Recordeu que si no us matriculeu dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdreu la vostra prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, la podreu resoldre els dies 9 i 10 de juliol (truqueu-nos al 93 470 50 40 entre les 10h i 14h de dilluns a divendres o contacteu-nos a eoiesplugues@xtec.cat)

Calendari de matrícula antics alumnes juliol 2020

Si no trobeu cap curs que cobreixi la vostra demanda, també podeu mirar l’oferta dels cursos especials 2020-2021.

Aplicatiu de matrícula

Aquí teniu les instruccions per fer el pagament dels 30 euros del material a un caixer automàtic del Banc Sabadell.

Per tal d’accedir a l’aplicatiu de matrícula caldrà que poseu primer la vostra data de naixement xx/xx/xxxx, com a usuari, i el DNI sense lletra, com a contrasenya, i, finalment, la vostra contrasenya personal. Després aneu a la pestanya GESTIÓ i MATRÍCULA ONLINE.

Si no recordeu la vostra contrasenya personal, heu de clicar sobre “Recordar contrasenya” i seguir els passos.