Francès

Eiffel Tower-96 (1)

Bienvenus aux cours de français!

El departament de francès de l’EOI Sant Feliu de Guíxols està format per un equip de 2 docents i oferim cursos des del nivell A1 fins al nivell B2.

Les nostres classes son dinàmiques, enfocades a la comunicació per tal de preparar el nostre alumnat per comunicar-se amb altres parlants en l’àmbit personal, professional, acadèmic o social.

Amb aquest objectiu, practicareu tant les habilitats orals com les escrites a partir de documents multimèdia i fareu ús de tecnologies digitals, a classe i a casa. També trobareu un recull de materials de reforç i d’ampliació que posem a disposició de l’alumnat al nostre entorn virtual d’aprenentatge per tal que pugueu treballar amb autonomia.

Amb aquestes eines, l’ajuda constant del professorat en el vostre procés d’aprenentatge, la interacció amb els vostres companys de classe i sobretot amb el vostre esforç i implicació personal, veureu com poc a poc us sentireu més segurs en la parla i en la llengua escrita. A més, els cursos condueixen a l’obtenció dels Certificats de Nivell Bàsic A2, de Nivell Intermedi B1 o de Nivell Intermedi B2.

Si voleu aprendre francès des de zero, millorar o refrescar els vostres coneixements, aquí us esperem!

À bientôt!