Com registrar-se a la plataforma Moodle si sou alumnes nous/ves?

Accés a l’aula virtual

Pas 1. Accediu a la plataforma virtual i feu click a Registra’t o a Crea un compte d’usuari nou. Ompliu el formulari. Introduïu el codi Captcha i premeu “Crea el meu compte”.

Pas 2. Rebreu un missatge a la bústia de correu que hàgiu fet constar al pas 1 (mireu també al correu brossa) amb un enllaç d’activació. Feu click a l’enllaç i ja estareu registrats.

Pas 3. Apunteu-vos el nom d’usuari i la vostra contrasenya personal en un lloc segur per a futures consultes durant tots els anys que sigueu alumnes de l’escola. L’escola no coneix aquesta informació i per tant no us la podrà reenviar.

Si ja esteu registrats però no recordeu la contrasenya personal, feu click a Heu oblidat la contrasenya? a la pàgina principal de la plataforma Moodle.

Quan accediu a un curs Moodle per primera vegada se us demanarà una paraula clau (clau d’inscripció). Aquesta paraula clau us la proporcionarà el/la vostre/a professor/a i només serà necessària la primera vegada que hi accediu. Aquesta no és la vostra contrasenya per accedir a la plataforma i serà diferent per a cada nivell que curseu a l’escola.