TESTS DE NIVELL 2017-2018

Consulteu l’aplicatiu de preinscripció per saber si esteu admesos al test de nivell en aquesta escola.
Per als candidats d’alemany, francès i italià: La llista d’admesos està ordenada en funció del número de preinscripció.

Per als candidats d’anglès: La llista d’admesos està ordenada alfabèticament.

Dates i horaris tests de nivell

Alemany, Francès, Italià ATENCIÓ: CANVI DE DIA

Les persones admeses al test de nivell d’alemany, francès i italià podeu escollir, segons la vostra disponibilitat,  entre els dies 7 o 13 de setembre, ambdós a les 16.00h. Si cap dels dos dies us va bé, contacteu amb l’escola.

Llistes d’admesos al test de nivell d’alemany, francès, italià

Anglès ATENCIÓ: CANVI DE DIA

– 8 de setembre a les 11.00h      → Opció recomanada per a les persones que vulguin venir a les classes del matí (persones admeses al test de l’A a la Z)

– 12 de setembre a les 16.00h    → persones admeses de l’A a la L

13 de setembre a les 18.00h  → persones admeses de la M a la Z

Informació general:
– Cal que sigueu molt puntuals. La durada aproximada del test és de 1 hora 30 minuts.
– Recordeu que cal portar el DNI i el resguard de preinscripció.
– Les persones que no es presentin al test quedaran excloses del procés de preinscripció.

– L’escola estendrà un document justificatiu de l’assistència per a aquelles persones que ho necessitin.

Resultat del test i escollir horaris:

entre divendres, 15 de setembre, a partir de les 10.00h i dilluns 18 de setembre a les 13.00h a l’aplicatiu de preinscripció.

Consulta resultat del sorteig i matrícula de les persones admeses:

entre dilluns, 18 de setembre, a partir de les 18.00h i dimecres, 20 de setembre a les 23.59h a l’aplicatiu de preinscripció.