Places Vacants i Tests de nivell extraordinaris curs 2020-2021

Abans de venir a l’Escola, no oblideu  revisar les nostres mesures de prevenció Covid 19.

Un cop a l’Escola, espereu al pati les instruccions dels professors.

1.-Places vacants

2.- Test de nivell

INFORMACIÓ PER LA MATRÍCULA DE PLACES VACANTS CURS 2020-2021

ATENCIÓ! Hi ha places vacants en tots els idiomes i nivells excepte d’espanyol ni de C2.1 i C2.2 d’anglès.

CONTINUAREM AMB LA MATRÍCULA PRESENCIAL DURANT TOTA LA SETMANA DEL 29 DE SETEMBRE AL 2 D’OCTUBRE, EN HORARI DE 10H A 13H.  S’atendran els usuaris per ordre d’arribada a la secretaria.

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE QUE S’HA DE PRESENTAR EN FINESTRETA:

• Instància de matrícula general  / menors
  • L’original i una fotocòpia del DNI / NIE / Passaport
  • Certificat de família nombrosa /monoparental /discapacitat +33% /víctima terrorisme, o qualsevol altre document justificatiu d’un canvi de taxa si escau.
  • El certificat dels títols d’altres entitats equivalents als nivells de les EOI.
  • Alumnes menors: Certificat de l’institut de secundària on consti quin és el primer idioma estranger cursat per .
  • Candidats que van fer el test de nivell el dia 18 de setembre: document justificatiu del seu nivell lliurat pel professor el mateix dia del test.

L’inici de les classes serà el dia 28 de setembre pels grups A i el 29 pels grups B. El primer dia de classe, haureu de presentar el document de declaració responsable que trobareu ?AQUÍ

TESTS DE NIVELL EXTRAORDINARIS

Consulteu la informació a partir del 29 de setembre:

ALEMANY Els candidats interessats hauran de deixar les dades de contacte a Consergeria i la cap del departament ja s’hi posarà en contacte.
ANGLÈS Test de nivell: divendres 27 de novembre a les 11 h amb inscripció prèvia clicant al següent DOCUMENT.

Els candidats interessats també poden deixar les dades de contacte a Consergeria i la cap del departament ja s’hi posarà en contacte.

ÀRAB Els candidats interessats hauran de deixar les dades de contacte a Consergeria i la cap del departament ja s’hi posarà en contacte.
CATALÀ Els candidats interessats hauran d’enviar un correu electrònic a cmaragal@xtec.cat
ESPANYOL Els candidats interessats hauran d’enviar un email a sgarci76@xtec.cat
FRANCÈS Els candidats interessats hauran de deixar les dades de contacte a Consergeria i la cap del departament ja s’hi posarà en contacte.
RUS