Preinscripció i matrícula de setembre curs 2023-2024

PLACES VACANTS a partir del 26 de setembre mitjançant una cita prèvia que podreu demanar a través d’un formulari disponible divendres 22/09, a partir de les 15 h.

Informació Gencat

Calendari de preinscripció i matrícula

Plataforma de preinscripció

Els alumnes del curs C2.1 d’anglès 2022-2023 que es vulguin matricular al C2.2 s’han de posar en contacte amb l’escola.

L’escola no avisa els alumnes de  les diferents etapes del procés; és responsabilitat dels alumnes entrar en l’aplicació de preinscripció per conèixer l’estat de la seva preinscripció i les diferents etapes a seguir.

La modalitat de l’ensenyament i els horaris publicats es poden veure afectats i modificats segons les instruccions del Departament d’Educació.

Enllaços d’interès:

2.- Preinscripció i matrícula C2 de català per reserva de professorat. Informació Gencat.

3.- Tests de nivell presencials de setembre d’àrab, català, espanyol i rus. Clica aquí.