Intercanvis lingüístics

Si estas interessat/interessada en un intercanvi lingüístic amb membres de la comunitat educativa de la nostra EOI, pots utilitzar el fòrum que hi ha a la plana principal del moodle de l’escola. El trobareu al següent link.
alt

Recorda que per poder entrar al moodle, has d’estar registrat com alumne en el curs del teu nivell.

En aquest fòrum pots fer-hi una entrada i  si hi ha algun altre/a alumne/a que vulgui contactar amb tu, et pot contestar allí mateix. També tens l’opció de deixar dades personals teves, que poden ser vistes per tot l’alumnat de l’escola.

Recorda que a l’escola aprenen llengües molts estrangers, gran part d’ells matriculats a català o a espanyol per estrangers.

voluntariat_per_la_llenguaConeixes aquest nou servei? Entra en la pàgina, inscriu-te i podràs practicar la teva llengua estrangera d’estudi amb un estudiant de català. Per entrar clica aquí

Aprofita l’oportunitat!!