Cursos especials: B2+ (anglès i francès)

Cursos de 70 hores lectives adreçats a persones interessades a mantenir i actualitzar el seu coneixement de l’idioma i que tinguin un nivell de llengua B2 del Marc Comú Europeu de Referència.*
Inici: a partir del 19 d’octubre (francès) i del 20 d’octubre (anglès).
Horaris: dimarts… Llegeix més»

Horaris curs 2021-22

Cliqueu aquí per veure tota la informació sobre les vostres classes del curs 21-22: horaris (hora d’inici i acabament de les sessions), aula i professor/a.

Protocol COVID-19 casos positius i pendents PCR o resultats

Us recordem que mentre estigueu pendents de prova PCR o del seu resultat, NO podeu assistir a classe. Us preguem que ho notifiqueu a l’escola (secretaria@eoisabadell.cat – 937262199) o al vostre professor/a.
Només en el cas de resultar positius/ves, us demanem que comuniqueu el resultat  per… Llegeix més»

Pla les escoles lliures de violència (LELV)

El Pla les escoles lliures de violències (LELV), engegat pel Departament d’Educació, ha de donar resposta a totes les situacions de violència en l’àmbit educatiu.
Amb aquest pla, es posa a l’abast de l’alumnat i de tota la comunitat educativa, en els propers dies, una web/app… Llegeix més»

Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

El Departament d’Educació ens demana que us fem arribar CARTA de la consellera de Salut i del conseller d’Educació amb mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’ANNEX “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre ESCOLA SEGURA del Departament d’Educació.

Properament us donarem les indicacions precises sobre assistència a les classes, tenint en compte aquestes mesures extraordinàries.

Us agraïm, per endavant, la vostra col·laboració.