Horaris curs 2021-22

Cliqueu aquí per veure els horaris de tots els idiomes per a proper curs 21-22.

És important que llegiu tota la informació abans de formalitzar la matrícula.

Pla les escoles lliures de violència (LELV)

El Pla les escoles lliures de violències (LELV), engegat pel Departament d’Educació, ha de donar resposta a totes les situacions de violència en l’àmbit educatiu.
Amb aquest pla, es posa a l’abast de l’alumnat i de tota la comunitat educativa, en els propers dies, una web/app… Llegeix més»

Protocol COVID-19 casos positius i pendents PCR o resultats

Us recordem que mentre estigueu pendents de prova PCR o del seu resultat, NO podeu assistir a classe. Us preguem que ho notifiqueu a l’escola (secretaria@eoisabadell.cat – 937262199) o al vostre professor/a.
Només en el cas de resultar positius/ves, us demanem que comuniqueu el resultat  per… Llegeix més»

Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

El Departament d’Educació ens demana que us fem arribar CARTA de la consellera de Salut i del conseller d’Educació amb mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’ANNEX “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre ESCOLA SEGURA del Departament d’Educació.

Properament us donarem les indicacions precises sobre assistència a les classes, tenint en compte aquestes mesures extraordinàries.

Us agraïm, per endavant, la vostra col·laboració.