Protocol COVID-19 casos positius i pendents PCR o resultats

Us recordem que mentre estigueu pendents de prova PCR o del seu resultat, NO podeu assistir a classe. Us preguem que ho notifiqueu a l’escola (secretaria@eoisabadell.cat – 937262199) o al vostre professor/a.
Només en el cas de resultar positius/ves, us demanem que comuniqueu el resultat  per… Llegeix més»

Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

El Departament d’Educació ens demana que us fem arribar CARTA de la consellera de Salut i del conseller d’Educació amb mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’ANNEX “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre ESCOLA SEGURA del Departament d’Educació.

Properament us donarem les indicacions precises sobre assistència a les classes, tenint en compte aquestes mesures extraordinàries.

Us agraïm, per endavant, la vostra col·laboració.