Cursos d’estiu 2021

Ja tenim l’oferta dels cursos d’estiu per al proper juliol!.

Cursos semipresencials de 60 hores (45 hores presencials i 15 hores de treball autònom).

Del 5 al 23 de juliol de 2021 de 9h30 a 12h30 (de dilluns a divendres).

Alemany – Anglès – Francès -Català -Japonès

Inscripcions des del 17 de maig fins el 25 de juny o fins a esgotar places.

Consulta aquí tota la informació.

Obres guanyadores concurs de cartells i de nanocontes

Ens plau comunicar-vos els noms de les obres guanyadores dels concursos de cartells i de nanocontes:
CONCURS DE CARTELLS
1r. Premi: Dragon’s cave, de L.A.L.
2n Premi: Sense nom, d’A.H.
3r Premi: Translació, de V.S.
CONCURS DE NANOCONTES
1r. Premi: Inapte, d’A.F.
2n. Premi: Auxili, d’M.C.
3r. Premi: Recepta literària per tornar… Llegeix més»

Pla les escoles lliures de violència (LELV)

El Pla les escoles lliures de violències (LELV), engegat pel Departament d’Educació, ha de donar resposta a totes les situacions de violència en l’àmbit educatiu.
Amb aquest pla, es posa a l’abast de l’alumnat i de tota la comunitat educativa, en els propers dies, una web/app… Llegeix més»

Protocol COVID-19 casos positius i pendents PCR o resultats

Us recordem que mentre estigueu pendents de prova PCR o del seu resultat, NO podeu assistir a classe. Us preguem que ho notifiqueu a l’escola (secretaria@eoisabadell.cat – 937262199) o al vostre professor/a.
Només en el cas de resultar positius/ves, us demanem que comuniqueu el resultat  per… Llegeix més»

Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

El Departament d’Educació ens demana que us fem arribar CARTA de la consellera de Salut i del conseller d’Educació amb mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’ANNEX “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre ESCOLA SEGURA del Departament d’Educació.

Properament us donarem les indicacions precises sobre assistència a les classes, tenint en compte aquestes mesures extraordinàries.

Us agraïm, per endavant, la vostra col·laboració.