Candidats/es lliures

El Departament d’Ensenyament organitza la convocatòria extraordinària (febrer, només per anglès B1, B2, C1 i C2 i C2 de català) i ordinària (maig-juny) de les proves per obtenir els certificats següents:

• Nivell intermedi B1. Corresponent al nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2. Corresponent al nivell B2 del MECR
  • Nivell avançat C1. Corresponent al nivell C1 del MECR
  • Nivell avançat C2. Corresponent al nivell C1 del MECR, només per anglès i català

A l’Escola Oficial d’Idiomes de Sabadell, els candidats lliures poden realitzar la prova en la convocatòria extraordinària – proves escrites el divendres 31 de gener de 2025 (inscripcions de l’11 al 15 de novembre de 2024), per obtenir el Certificat de Nivell Avançat C1 i C2 d’anglès i C2 de català.

En canvi, en la convocatòria ordinària al maig-juny (inscripcions del 24 al 28 de febrer de 2025), els candidats lliures tenen l’opció de presentar-se, a l’EOI de Sabadell, a la prova per obtenir el Certificat de Nivell intermedi B1 i Certificat de Nivell intermedi B2 d’alemany, anglès i francès, el Certificat de Nivell Avançat C1 d’anglès i de francès i el Certificat de Nivell Avançat C2 d’anglès i de català.

En aquesta pàgina trobareu tota informació referent als Certificats i Proves de les Escoles Oficials d’idiomes de Catalunya.