Grups de conversa

1a edició Grups de Conversa curs 2022-23 HORARIS DEFINITIUS

INSCRIPCIONS OBERTES!

Aquí teniu l’oferta dels grups de conversa d’aquesta 1a edició que es farà del dilluns 7 de novembre de 2022 fins al divendres 17 de febrer de 2023. Seran 12 sessions en línia d’una hora a la setmana al mateix preu de sempre, 5€ cadascuna (60€ en total). Però durant el mes de novembre, encara t’hi pots apuntar pagant la part proporcional.

Grups de conversa (alemany, anglès i francès)

Aquest curs 2022-23, la nostra escola ofereix grups de conversa “online” en alemany, anglès, català i francès per donar un servei força demandat tant pels alumnes d’aquesta escola com per altres persones interessades per posar en pràctica i mantenir els seus coneixements de llengua estrangera (cal haver complert els 16 anys o fer-los l’any natural en què s’efectua la inscripció).

Els grups de conversa no són classes, sinó que són tallers, aprovats pel Consell Escolar que la nostra EOI ofereix de forma complementària.

Objectiu dels grups de conversa

L’objectiu d’aquests grups de conversa és donar la possibilitat als alumnes de treballar l’expressió oral de manera més intensiva i millorar la competència comunicativa.

Hi ha algun grup de conversa que em pugui interessar?
  • 1a edició (novembre 2022-febrer 2023)

Inscripcions durant el mes d’octubre i novembre de 2022 per començar a partir del  dilluns 7 de novembre. Pots pagar la part proporcional de les classes que facis si t’hi inscrius després de l’inici de les sessions.

Preu i pagament

El preu de la inscripció per aquesta 1a edició amb una durada de 12 sessions és únic de 60€.

L’escola es reserva el dret d’anul·lar un grup si no s’arriba al mínim d’alumnes establert, en aquest cas es retornarà l’import abonat. El mínim d’alumnes per grup serà de 5 i el màxim serà de 8. L’assistència als grups de conversa no dóna dret a cap certificat.

Només es retornarà l’import de la matrícula en cas que l’escola hagi d’anul·lar un grup.

Professor/a de conversa

El professor/a proposarà temes i conduirà la conversa fent que tothom hi participi. En cas de no haver sessió de conversa, el professor serà el responsable d’avisar els alumnes i comunicarà la forma de recuperar la sessió.

Inscripció i documents imprescindibles per a la matrícula

En el moment de formalitzar la inscripció caldrà adjuntar el comprovant de pagament (transferència al número de compte de CaixaBank: ES13 2100 1156 5102 0014 2127 indicant NOM i COGNOMS).

També una fotografia o pdf del DNI, NIE o passaport a secretaria@eoisabadell

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Criteris de priorització

1. Per ordre de sol·licitud en el formulari d’inscripció.

Per a qualsevol altre dubte pots enviar un correu a secretaria@eoisabadell.cat