Grups de conversa

Grups de conversa (alemany, anglès i francès)

Aquest curs 2020-21, la nostra escola ofereix grups de conversa “online” en alemany, anglès i francès per donar un servei força demandat tant pels alumnes d’aquesta escola com per altres persones interessades per posar en pràctica i mantenir els seus coneixements de llengua estrangera (cal haver complert els 16 anys o fer-los l’any natural en què s’efectua la inscripció). Els grups de conversa no són classes, sinó que són tallers, aprovats pel Consell Escolar que la nostra EOI ofereix de forma complementària.

Objectiu dels grups de conversa

L’objectiu d’aquests grups de conversa és donar la possibilitat als alumnes de treballar l’expressió oral de manera més intensiva i millorar la competència comunicativa.

Hi ha algun grup de conversa que em pugui interessar?

Els tallers començaran el proper mes de novembre (6 sessions).

Preu i pagament

El preu de la inscripció és per aquest primer trimestre amb una durada de 6 sessions (novembre i desembre)

El preu pels alumnes de l’EOI és de 24€ i pels alumnes externs és de 30€.

L’escola es reserva el dret d’anul·lar un grup si no s’arriba al mínim d’alumnes establert, en aquest cas es retornarà l’import abonat. El mínim d’alumnes per grup serà de 7 i el màxim serà de 10. L’assistència als grups de conversa no dóna dret a cap certificat.

Només es retornarà l’import de la matrícula en cas que l’escola hagi d’anul·lar un grup.

Professor/a de conversa

El professor/a proposarà temes i conduirà la conversa fent que tothom hi participi. En cas de no haver sessió de conversa, el professor serà el responsable d’avisar els alumnes i comunicarà la forma de recuperar la sessió.

Inscripció i documents imprescindibles per a la matrícula

En el moment de formalitzar la inscripció caldrà adjuntar el comprovant de pagament (transferència al número de compte: ES 04 0081 0195 7100 0140 9441)

També una fotografia o pdf del DNI, NIE o passaport.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Criteris de priorització

1. Per ordre de sol·licitud en el formulari d’inscripció

Per a qualsevol altre dubte pots enviar un correu a coordinaciopedagogica@eoisabadell.cat