img_20161026_182707

NOTA: PROPERA OBERTURA BIBLIOTECA PER PRÉSTEC I CONSULTA DIMARTS 19/10/2021.

Consulteu la normativa d’ús seguint les mesures de sanitat per la pandèmia (properament disponible)

La Biblioteca de l’Escola Oficial d’Idiomes de Sabadell és un servei adreçat a totes les persones adscrites a l’escola (alumnat, personal docent, PAS i altres). Té un fons bibliogràfic especialitzat en temes de llengua, literatura i cultura dels idiomes impartits al centre, en didàctica i metodologia i, en general, en l’aprenentatge de llengües estrangeres. En aquest sentit, els materials de què disposa són amplis i variats: llibres, revistes, diaris, vídeos, DVD’s, i CD’s i, en general, tot allò relacionat amb l’ensenyament-aprenentatge d’una llengua. El fons bibliogràfic actual és d’uns 8.000 volums i 2.500 de material audiovisual.

Consulta i classificació dels llibres de la nostra biblioteca (CDU)

Podeu consultar el nostre catàleg tenint en compte el codi de classificació (CDU) que està espec ificat en aquest document.

NOU Horari d’atenció a l’usuari i sala d’estudi
  • Període lectiu: Matí: dimarts de 10:00 a 14:00h i dimecres de 9:45 a 11:45h. Tarda :de dilluns a dijous  i de 15:30 a 20:15h.Divendres tancat.
  • En cas que la biblioteca estigui tancada, la devolució del material en préstec es farà a consergeria o departament d’alumant, durant l’horari de funcionament de l’escola.

Aforament màxim: 16 persones.

Contacta amb nosaltres: biblio.eoi.sbd@gmail.com

Servei de préstec domiciliari

Segueix el criteri següent:

• Funciona sempre que la biblioteca és oberta.
  • És un servei gratuït.
  • Cal haver pagat la quota complementària.
  • Es pot disposar de tres llibres alhora, per un termini de 15 dies, prorrogables segons el cas.
  • En el cas de préstec de DVDs, se’n podrà treure només 1 cada vegada, i el termini de retorn serà d’una setmana.
  • Queda exclòs de préstec el material normalment considerat de consulta i el material d’autoaprenentatge.
  • En el cas de pèrdua, deteriorament o no retorn del material prestat, l’usuari haurà de fer efectiu a l’escola l’import d’aquest material.

NORMATIVA D’ÚS DE LA BIBLIOTECA (MESURES COVID)

• Els usuaris hauran de desinfectar-se les mans amb gel hidroalcohòlic en el moment d’accedir a la biblioteca.
  • Sempre s’haurà d’entrar amb mascareta quirúrgica o higiènica.
  • L’alumnat haurà de procurar una separació de 1,5 metres entre ells.
  • Els usuaris només faran ús dels llocs habilitats.
  • Els usuaris hauran de netejar el seu lloc de treball un cop finalitzi l’ús d’aquest.