Horari de secretaria

Període lectiu (inici classes-30 de juny)

​ATENCIÓ!! Horari provisional i fins a nou avís:

• Matins dilluns a dijous de 9:45 a 13:00h.
  • Tardes dimecres i dijous de 15:45 a 19:00h.
  • Divendres, només matins de 9:00 a 14:00h.

Juliol 2023 (fins dv. 21 de juliol)

De dilluns a divendres: de 9:00 a 14:00h.

Agost: tancat

TRÀMITS DE L’ALUMNAT (TELEMÀTICS)

La majoria de tràmits de l’alumnat (canvis de grup, renúncies, trasllats…) es poden fer de manera telemàtica a través de la nostra web. Trobareu tota la informació a Tràmits de l’alumnat.

Per a altres consultes, podeu contactar amb nosaltres, de manera preferent, al nostre correu electrònic: secretaria@eoisabadell.cat i atendrem la vostra consulta i/o petició tan aviat com sigui possible.

Us demanem disculpes, però no podem garantir l’atenció presencial o telefònica, per això us preguem que la restringiu a casos d’urgències:

TRAMITACIÓ DE TÍTOLS

Només es poden tramitar títols de B2, C1 i C2 fins a les 17:30h. Més tard d’aquesta hora, l’aplicatiu de tramitació de títols del Departament d’Educació està inoperatiu.

Per accedir a tota la informació sobre Petició de certificats i títols, cliqueu aquí.