Matrícula d’alumnes de la llista d’espera 2021-2022

Tots els candidats que formeu part de la llista d’espera us heu de matricular a l’aplicatiu de preinscripció a l’hora i al dia que us ha estat assignat, respectant l’ordre establert pel sorteig. Heu d’entrar a l’aplicatiu per saber quan us heu de matricular, sempre i quan quedin places vacants.

Matrícula on-line llista d’espera d’anglès: entre el 21 de setembre a les 12.00h i el 22 de setembre a les 23.59h

Matrícula on-line llista d’espera d’alemany, francès, italià: entre les 9:00h i les 23.59h del dia 22 de setembre.

Aplicatiu de preinscripció

Un cop acabada la matrícula dels alumnes de la llista d’espera s’obre el període extraordinari de matrícula. Aquesta matrícula es farà presencialment a l’escola. Es recomana consultar la nostra pàgina web diàriament per les places vacants encara disponibles.

Places vacants el 22.9.2021

Període extraordinari de matrícula d’alemany, francès i italià: a partir del 22 de setembre de 10h a 14h

Període extraordinari de matrícula d’anglès: a partir del 27 de setembre de 10h a 14h