Acolliment digital professorat, alumnat i PAS

Acolliment digital de professorat de nova incorporació.

Se li facilita per part de la direcció del centre, en cas que no en disposi, del correu electrònic corporatiu del Departament d’Educació.

Se li facilita per part de secretaria o direcció la paraula de pas per a la WiFi de l’escola.

Se li facilitarà per part de la coordinadora TIC d’un ordinador portàtil i es facilitarà la instal·lació dels llibres digitals i programari que consideri necessària per a la seva activitat docent.

L’activitat al Moodle del centre forma part de l’acompanyament a l’alumant contemplada en el PAT del centre. La coordinadora de Moodle del centre farà el següent acompanyament al nou professorat:

-Crearà les seves aules Moodle (en cas d’incorporacions a principi de curs) o bé es donarà accés a l’aula Moodle ja creada.

-Generarà els codis d’accés (en cas d’incorporacions a principi de curs) o bé es facilitaran els codis ja creats.

-Facilitarà la informació per tal que l’alumnat es pugui inscriure.

-En cas que sigui necessari se li facilitarà un manual d’ús del Moodle per poder iniciar la seva activitat.

-Oferirà un assessorament continuat pel que fa a la creació de materials al Moodle.

Acolliment digital de l’alumnat.

Al moment de formalitzar la matrícula, des de l’aplicatiu de matrícula es demanen unes dades personals, entre les quals un correu electrònic i un telèfon. Aquestes dades serveixen per a la comunicació amb l’alumnat i, en el cas dels menors, amb els progenitors o tutors legals i estan protegides per la normativa de protecció de dades personals recollida en les Normes d’Organització i Funcionament del centre.

En començar el curs l’alumnat rebrà la contrasenya d’accés a la xarxa sense fils del centre, així com les indicacions per tal de donar-se d’alta del seu grup de classe al Moodle.

La plataforma Moodle servirà, durant tot el curs, de mitjà de comunicació amb el professorat, d’acompanyament de l’aprenentatge de l’alumnat i de plataforma per a la realització de tasques de producció escrita i oral.

El professorat assessorarà l’alumnat per tal de fer un ús profitós de la plataforma Moodle.

Acolliment digital del PAS.

Se li facilita per part de secretaria o direcció la paraula de pas per a la xarxa sense fils de l’escola.

Se li facilitarà, en cas que sigui necessari, assessorament pel que fa a l’ús de programari propi de la gestió administrativa del centre.

6.3 Acolliment digital PAS.

Se li facilitarà, en cas que sigui necessari per desenvolupar la seva tasca, un ordinador portàtil.