Beques biblioteca

Reunida la comissió de selecció de les beques biblioteca formada per: Presidenta: Estefania Castillo; Directora de l’EOI Esplugues; Secretària: Mercè Burrel, Coordinadora pedagògica; Vocals: Soraya Garcia, Administrativa; Natàlia Rabassa, Alumna i membre del Consell Escolar i Xavier Mombiela, Alumne i membre del Consell Escolar… Llegeix més»

Dies de Lliure Disposició

L’escola romandrà tancada dilluns, 28 de febrer, i dimarts, 1 de març, per ser Dies de Lliure Disposició.

Queden places vacants d’alemany, francès i italià

QUEDEN PLACES VACANTS DELS NIVELLS 1R, 2N, 3R, 4T I 5È DELS IDIOMES ALEMANY, FRANCÈS, ITALIÀ
Podeu venir a matricular-vos en el següent horari:

Dies

Matí 10.30-14.00h
Dc 27 de setembre       Dc 4 d’octubre        Dc 11 d’octubre
Dj 28 de setembre        Dj  5 d’octubre
Dv 29 de setembre       Dv … Llegeix més»

Cursos especials d’actualització i perfeccionament

Aquests cursos s’ofereixen en paral·lel als nostres cursos oficials presencials. La inscripció a aquests cursos es durà a terme presencialment al setembre i a l’octubre (per als cursos del 1r quadrimestre) i al gener (per als cursos del 2n quadrimestre).
Edat mínima:   16 anys (complerts… Llegeix més»

Estudia amb nosaltres!

Aprèn idiomes i experimenta un món de vivències amb una metodologia comunicativa i adaptada

Cours de conversation et actualisation linguistique B2-C1

« JUSTE POUR LE PLAISIR »
FRANÇAIS B2/C1  TRIMESTRIEL
Les mercredis de 17 à 18 30h avec Olivier Vinsonneau, professeur expert.
PLACES LIMITÉES !  Maximum 16 !
Ce cours prétend répondre à la demande des étudiants qui ont terminé le cursus de l’EOI jusqu’au B2 ( « nivell avançat ») et souhaitent continuer à… Llegeix més»