Atenció al públic

Dilluns, 8 de juliol, no hi haurà atenció al públic de secretaria.
Disculpeu les molèsties.

Beques biblioteca

Reunida la comissió de selecció de les beques biblioteca formada per: Presidenta: Estefania Castillo; Directora de l’EOI Esplugues; Secretària: Mercè Burrel, Coordinadora pedagògica; Vocals: Soraya Garcia, Administrativa; Natàlia Rabassa, Alumna i membre del Consell Escolar i Xavier Mombiela, Alumne i membre del Consell Escolar… Llegeix més»

Queden places vacants d’alemany, francès i italià

QUEDEN PLACES VACANTS DELS NIVELLS 1R, 2N, 3R, 4T I 5È DELS IDIOMES ALEMANY, FRANCÈS, ITALIÀ
Podeu venir a matricular-vos en el següent horari:

Dies

Matí 10.30-14.00h
Dc 27 de setembre       Dc 4 d’octubre        Dc 11 d’octubre
Dj 28 de setembre        Dj  5 d’octubre
Dv 29 de setembre       Dv … Llegeix més»

Cursos especials d’actualització i perfeccionament

Aquests cursos s’ofereixen en paral·lel als nostres cursos oficials presencials. La inscripció a aquests cursos es durà a terme presencialment al setembre i a l’octubre (per als cursos del 1r quadrimestre) i al gener (per als cursos del 2n quadrimestre).
Edat mínima:   16 anys (complerts… Llegeix més»

Estudia amb nosaltres!

Aprèn idiomes i experimenta un món de vivències amb una metodologia comunicativa i adaptada