Beques 19-20

Beques curs 19-20

La data de la resolució de la comissió enguany ha patit un retard a causa dels efectes de la pandèmia. Basant-se en la resolució de la Comissió que atorga les beques, la secretaria del centre contactarà amb els guanyadors per donar instruccions sobre com fer efectiva la beca. Per motius de protecció de dades, no es publicaran els noms dels guanyadors (30/06/2020)

Al nostre Canal Youtube trobareu més vídeos d’alumnes que van guanyar la nostra beca Viatge: aquí

Del 17 de febrer al 6 de març s’obre el termini de presentació de sol·licituds per beques i ajuts de l’EOI.

Hi ha QUATRE modalitats:

• Ajut per a BORSA DE VIATGE de 750€,
  • Ajut per a COMPRA DE MATERIAL de 125€
  • LA BECA-MATRÍCULAequivalent a la primera matrícula (els alumnes repetidors pagaran la diferència).
  • Aquest any TAMBÉ  podeu sol·licitar un PASSI INTERRAIL, ofert per RENFE.

Trobareu les bases i els fulls necessaris aquí sota.

Recordeu que la presentació de les sol·licituds és a Secretaria, en horari d’atenció al públic. El full per a l’informe del professorat li doneu personalment al professor, després de posar-hi les vostres dades i el tipus de beca que voleu. Feu signar al professor conforme li heu donat el full perquè ell l’empleni i el doni a la comissió de beques.

Bases (pendent de publicació; a partir de 17 de febrer)

GUANYADORS DE LES BEQUES 2019-20

IMPORTANT: Basant-se en la resolució de la Comissió que atorga les beques, la secretaria del centre contactarà amb els guanyadors per donar instruccions sobre com fer efectiva la beca (30/06/2020)