Beques 20-21

Beques curs 20-21

Les beques EOI ja són aquí! Hi ha dues modalitats:

• Ajut per a COMPRA DE MATERIAL de 125€
  • LA BECA-MATRÍCULAequivalent a la primera matrícula (els alumnes repetidors pagaran la diferència)

Al nostre Canal Youtube trobareu més vídeos d’alumnes que van guanyar la nostra beca Viatge: aquí

De l’1 de març al 25 de març s’obre el termini de presentació de sol·licituds per beques i ajuts de l’EOI.

Resum dels passos que heu de seguir: aquí

• Bases aquí
  • Sol·licitud “Beques EOI” (alumnes) > Formulari en línia que els alumnes han d’emplenar: aquí
  • Informe professorat “Beques EOI” > Formulari en línia que els professors han d’emplenar: aquí

Per qualsevol aclariment, contacteu amb el Coordinador pedagògic: smart47@xtec.cat

GUANYADORS DE LES BEQUES 2020-21

Basant-se en la resolució de la Comissió que atorga les beques, la secretaria del centre contactarà amb els guanyadors per donar instruccions sobre com fer efectiva la beca. Per motius de protecció de dades, no es publicaran els noms dels guanyadors.

IMPORTANT: Veure a les Bases la data de la resolució > Per motius de gestió interna, la resolució de les beques s’endarrerirà fins nou avís. Disculpeu les molèsties.

ATENCIÓ: la comissió de beques ja té la llista dels guanyadors de les beques!

Des d’avui, 17 de juny, fins el 25 de juny, la secretaria del centre contactarà amb els guanyadors per donar instruccions sobre com fer efectiva la beca. Per motius de protecció de dades, no es publicaran els noms dels guanyadors. Felicitats als guanyadors!

22/06/2021: ja hem contactat amb tots els guanyadors de les beques. Felicitats als guanyadors!