Beques 18-19

Beques curs 18-19

Al nostre Canal Youtube trobareu més vídeos d’alumnes que van guanyar la nostra beca Viatge: aquí

Del 12 al 25 de febrer s’obre el termini de presentació de sol·licituds per beques i ajuts de l’EOI.

Hi ha CINC modalitats:

• Ajut per a BORSA DE VIATGE de 750€,
  • Ajut per a COMPRA DE MATERIAL de 125€,
  • Beques d’un CURS D’ESTIU A L’EOI i
  • LA BECA-MATRÍCULAequivalent a la primera matrícula (els alumnes repetidors pagaran la diferència).
  • Aquest any TAMBÉ  podeu sol·licitar un PASSI INTERRAIL, ofert per RENFE.

Trobareu les bases i els fulls necessaris aquí sota.

Recordeu que la presentació de les sol·licituds és a Secretaria, en horari d’atenció al públic. El full per a l’informe del professorat li doneu personalment al professor, després de posar-hi les vostres dades i el tipus de beca que voleu. Feu signar al professor conforme li heu donat el full perquè ell l’empleni i el doni a la comissió de beques.

La resolució de la Comissió que atorga les beques es publicarà en aquest web el 26 de març 2019 i es comunicarà per escrit als guanyadors.

Imprès sol·licitud Passi Interrail

Imprès sol·licitud Borsa de viatge

Imprès sol·licitud Material

Imprès sol·licitud Curs d’estiu