DESTNATARIS: alumnat oficial que estava matriculat a l’EOI Sabadell durant el present curs 2025-2026.
Recomanacions:
-
- Comproveu a l’àrea de l’alumnat a partir del 26 de juny de 2026 que la qualificació del curs 2025-2026 és correcta.
- Comproveu que podeu accedir a l’àrea de l’alumnat abans del dia 26 de juny (consulteu aquí les instruccions per accedir-hi).
- Si hi ha qualsevol incidència, contacteu amb nosaltres per correu electrònic (secretaria@eoisabadell.cat).
COM FER LA MATRÍCULA
La matrícula s’ha de fer telemàticament els dies que s’indiquen en el calendari, entrant a l’àrea de l’alumnat.
DATES DE MATRÍCULA PER AL PROPER CURS 2026-2027
L’aplicatiu de matriculació obrirà cada nou termini a les 9.00h sense tancar l’anterior franja.
|
DIES |
ALUMNAT MATRICULAT EN EL PRESENT CURS 2025-2026 |
| 2 (9.00h) i 3 de juliol de 2026 | Alumnat que el present present curs 2025-2026 ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup de la mateixa franja horària**. NOVETAT! alumnat de C1 d’anglès del present curs 2025/2026 es matricula al C2.1 al juliol. |
| 6 (9.00h) i 7 de juliol de 2026 | Alumnat que el present present curs 2025-2026 ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup d’una franja horària diferent**, NOVETAT! alumnat de C1 d’anglès del present curs 2025/2026 es matricula al C2.1 al juliol. |
| 8 (9.00h) de juliol de 2026 | Alumnat que el present present curs 2025-2026 ha obtingut la qualificació de NO APTE/A, NO PRESENTAT/DA o que van fer la RENÚNCIA de matrícula. |
* Canvi de franja: la franja es refereix a les hores d’inici i fi de les classes, no té en compte els dies ni la modalitat (presencial o semipresencial).
* Consulteu aquí els horaris del curs 2026-2027. L’escola no garanteix la continuïtat en el nivell següent als mateixos dies ni franja horària.
PAGAMENT
| Consulteu aquí els preus i taxes de matrícula |
| Consulteu aquí les instruccions per fer el pagament |
Cal fer dos pagaments, corresponents a cada un dels dos codis de barres del resguard, en el termini indicat al resguard.
Teniu dues opcions:
- A través dels caixers automàtics de CaixaBank amb el full que es genera en el moment de formalitzar la matrícula.
- Pagament en línia mitjançant l’enllaç a l’entitat bancària, com qualsevol altra compra online.
Atenció!
-
- No cal fer arribar els comprovants de pagament al centre.
- La documentació acreditativa de bonificació o exempció de la taxa o preu públic, s’ha d’adjuntar a l’hora de fer la matrícula, no cal enviar-la per correu electrònic. La manca d’acreditació donarà lloc a la baixa d’ofici i, per tant, a la pèrdua de la plaça.
-
Les bonificacions i exempcions previstes en el títol IX del Decret legislatiu 3/2008, en l’Ordre EDU/155/2020, en l’Ordre EDU/114/2021 i en l’Ordre EDU/156/2020 s’aplicaran en el moment de pagar les taxes i preus públics, amb la justificació documental prèvia corresponent. La justificació posterior al pagament no donarà lloc a devolució d’ingressos.Excepcionalment, es retornarà l’import de la bonificació a l’alumne que en el termini de formalització de la matrícula no té concedida la beca o ajut a l’estudi en els ensenyaments d’idiomes per part de l’Administració pública competent, un cop se li notifiqui la concessió de la beca.
MATRÍCULA D’INCIDÈNCIES
- L’alumnat que no es matriculi en línia de l’2 al 8 de juliol de 2026 perdrà la seva prioritat de dia i d’horari.
- Les incidències de matrícula es resoldran telemàticament el dia 9 de juliol de 2026 des de l’escola de 10.00 a 14.00 h. NO CAL VENIR PRESENCIALMENT. Si no has pogut matricular-te, envia un correu a secretaria@eoisabadell.cat amb les teves dades (nom complert i DNI), el teu número de telèfon, i la teva millor franja horària per trucar-te i ens posarem en contacte amb tu, en horari de secretaria, per fer la matrícula.
L’alumnat que no es matriculi al juliol haurà de preinscriure’s al setembre.
TRASLLATS DE MATRÍCULA
- Després de formalitzar la matrícula, els alumnes poden demanar un trasllat a una altra escola dels dies 10 al 13 de juliol de 2026.
- Caldrà que contacteu amb l’escola de destinació, aportant la documentació següent:
- Full de sol·licitud de trasllat omplert.
- Full de resguard de la matrícula (el del codi de barres) del curs 26-27 de l’escola d’origen.
- Comprovants bancaris de pagament de la matrícula del curs 26-27.
- Fotocòpia del DNI, NIE o passaport.
- Justificant de bonificació o exempció de pagament (si s’escau).
- L’escola de destinació notificarà l’acceptació o la denegació del trasllat com a molt tard el 15 de juliol de 2026.
Els alumnes que es matriculin el mes de juliol no podran preinscriure’s el mes de setembre de la mateixa llengua i curs en una altra escola amb la intenció de traslladar-hi la matrícula feta. El trasllat de matrícula d’una escola a una altra es fa, de manera ordinària, durant el curs i en el cas que l’escola a la qual es vulgui traslladar la matrícula disposi de places.
CONVOCATÒRIA ADDICIONAL (FER UN CURS PER TERCERA VEGADA)
- L’alumne que hagi exhaurit el nombre de convocatòries per nivell pot presentar una sol·licitud de convocatòria addicional del 26 de juny al 3 de juliol de 2026 a la secretaria del centre.
- L’escola podrà autoritzar una convocatòria per nivell sempre que no representi fer el mateix curs per quarta vegada. Per a més informació sobre repeticions clica aquí.
- El dia 9 de juliol de 2026, a les persones que tinguin la convocatòria addicional autoritzada, Secretaria farà arribar el full de matrícula per correu electrònic.
- En cas de no presentar la sol·licitud dins del termini, no es podrà fer la matrícula per al nou curs.

