Matrícula curs 2023-24

ANTICS ALUMNES

Persones matriculades en un curs oficial del mateix idioma, en aquesta escola i al curs acadèmic immediatament anterior (2022-23)

La matrícula d’antics alumnes per al següent curs 2023-24 serà telemàtica i es farà la primera quinzena de juliol. En el següent enllaç trobareu el Calendari de matriculació d’antics alumnes per al curs 2023-24 i tota la resta d’informació per formalitzar la matrícula.

NOUS ALUMNES

Persones no matriculades en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola i al curs acadèmic immediatament anterior.

• Preinscripció telemàtica: del 4 de setembre (9h) al 13 de setembre de 2023 (14h)
  • Matrícula en línia (1a assignació): del 15 al 19 de setembre de 2023
  • Matrícula en línia (llista d’espera): 21 i 22 de setembre de 2023

Cliqueu al següent enllaç, per a més informació sobre tot el procés d’Accés i preinscripció del nou alumnat per al curs 2023-24.

MATRÍCULA D’ACTUALITZACIÓ (TORNAR A FER UN CURS APROVAT)

L’alumnat pot tornar a fer un curs  aprovat sempre que hagin transcorregut dos anys acadèmics des de la finalització del curs.

Llegiu en el següent enllaç tota la informació  sobre els Requisits i procediment per fer una matrícula d’actualització.