Enquesta satisfacció preinscripció alumnat 25-26
Enquesta satisfacció acollida alumnat 25-26



Programa de Qualitat i Millora
QUÈ ÉS?
Des del curs 2008-2009, l’EOI de Tarragona forma part del Programa de Qualitat i Millora ContÃnua del Departament d’Educació. Això suposa començar una nova dinà mica de treball en tots els à mbits de l’escola per tal d’anar millorant en tot el que es pugui. Aquest sistema de treball consisteix a planificar degudament totes les actuacions, i un cop s’hagin fet, avaluar-les per tal d’extreure’n conclusions i aixà poder rectificar i millorar. El resum d’aquest procés seria: Planificar, Fer, Avaluar i Millorar.
OBJECTIU
L’objectiu és oferir a l’alumnat un ensenyament i un servei de gran qualitat. Es tracta de que l’alumnat estigui plenament satisfet amb el servei ofert des del centre, tant a nivell acadèmic com de gestió de matrÃcula, etc.
COM HO FAREM?
Per tal d’aconseguir aquesta qualitat cal que totes les à rees del centre adoptin uns hà bits de treball que s’aniran aplicant progressivament. Per exemple, s’adoptarà un nou sistema de codificació de documents per tal de facilitar-ne l’accessibilitat. També es fomentarà l’ús d’enquestes per obtenir dades per a l’avaluació dels diferents processos.
La anà lisi sistemà tica de totes les actuacions farà més fà cil poder prendre mesures de rectificació o millora, sempre tenint en compte les veus dels participants.
| COM ENS DEFINIM? | FORMACIÓ: d’alumnat, de personal docent i no docent
INNOVACIÓ I MILLORA: en tots els à mbits TECNOLOGIA: en canals d’informació, en equipaments a la docència |
PolÃtica de Qualitat de l’EOI Tarragona
La PolÃtica de Qualitat de l’EOI Tarragona es basa en la voluntat de satisfer les expectatives i les necessitats educatives tant dels nostres alumnes com de la societat en general, oferint uns ensenyaments i serveis de qualitat, cercant la millora contÃnua i aspirant a l’excel·lència en el servei. La implantació i el manteniment del nostre sistema de gestió de la qualitat garanteix el compliment d’aquest objectiu, el qual estableix aquests referents:
- 1r L’oferta d’una formació de qualitat en llengües que estigui adaptada a les necessitats formatives dels alumnes i que fomenti l’autonomia i responsabilitat en el seu aprenentatge.
- 2n La garantia de la confiança i la satisfacció dels alumnes mitjançant la millora contÃnua dels serveis que ofereix el centre.
- 3r La gestió i organització del centre i dels serveis de manera eficaç i eficient per optimitzar els recursos materials, de personal i els espais existents.
- 4t La nostra imatge com a centre de referència en l’ensenyament de llengües compromès a oferir excel·lència en el servei.
- 5è El compromÃs amb la qualitat dels serveis i les activitats que ofereix el centre, amb vista a la millora contÃnua, la innovació i la importà ncia de la formació contÃnua.
- 6è L’interès per acomplir els requisits legals i reglamentaris establerts per l’Administració educativa i d’altres lleis i disposicions que siguin d’aplicació.
La Direcció de l’EOI Tarragona
Pla estratègic de l’EOI Tarragona
El Pla Estratègic, o Pla d’Autonomia de Centre (PAC), recull de manera detallada i sistematitzada els objectius de l’EOI Tarragona i les estratègies previstes per assolir-los a mig termini, aixà com els sistemes els instruments de seguiment i avaluació corresponents.
Aquests objectius són la suma de diferent informació extreta de diverses fonts (EFQM, AGD, auditories, enquestes, l’Equip directiu, la Comissió de Qualitat, els Coordinadors de Pla Estratègic, a més de les aportacions del professorat i el personal PAS de l’EOI Tarragona). El resultat de tot plegat ha definit els tres grans objectius següents:
- Millorar els resultats educatius
- Millorar la cohesió social
- Millorar la confiança dels grups d’interès (alumnes, famÃlies i empreses)
Aquest pla té una durada de quatre anys, però cada any es defineixen diferents activitats per tal d’assolir-ne els objectius.
Criteris aprovació proveïdors
Els criteris que es tindran en compte en l’aprovació dels nostres proveïdors seran els següents:
-
- Preus i condicions econòmiques (10 punts)
- Facilitat compra (10 punts)
- Atenció al client (10 punts)
- Qualitat productes o serveis (10 punts)
- Nombre d’incidències
- Comanda satisfactòria
Els proveïdors necessitaran una puntuació mÃnima de 25 punts per ser aprovats per la Direcció de l’Escola.
Primera EOI d’Espanya amb certificat ISO!


