Torna el club de sèries en anglès!!!

📣Torna el club de sèries en anglès amb una nova sessió el dia 4 de març (dilluns) a les 18:00h! Recordeu que és una activitat totalment gratuïta i oberta a tothom, però que l’alumnat del centre tindrà prioritat per participar-hi. La inscripció és obligatòria, ja que hi ha places limitades. L’únic que haureu de fer és omplir el formulari en línia que trobareu a la pàgina web de l’escola i/o que el vostre professorat compartirà amb vosaltres a la vostra aula virtual.

📍De nou, aquesta segona sessió tindrà lloc a un espai de l’EOI Sabadell del qual el dinamitzador del club informarà els i les participants els dies previs a la trobada mitjançant correu electrònic. Si tinguéssiu dubtes o dificultats per trobar el títol d’aquesta nova sessió, podeu contactar amb angles@eoisabadell.cat i intentarem ajudar-vos 📧.

📺 La segona sèrie que comentarem serà ‘Breeders’, una còmedia britànica que explora la paradoxa experimentada per molt@s pares i mares: la disposició a fer qualsevol cosa pels seus fills, fins i tot morir, juntament amb l’esporàdic desig de desfer-se d’ells 😵 A la sessió solament comentarem la primera temporada i la podreu veure a HBOmax. Els episodis tenen una curta durada de només 30 minuts i no podreu parar de veure’ls i riure! 😂.

Us hi esperem 🤩!!!

📷 Freepik | Canva | HBOmax | FX | All fonts and pictures used for non-commercial educational purposes.

També us recordem l’enllaç d’inscripció: https://forms.gle/1zRXUZUvrdZbXJ2s7