Tests de nivell 2020-2021: instruccions, dia i hora.

Si heu fet  la preinscripció per fer el test de nivell per optar a una plaça per al curs 2020-2021 i us ha estat adjudicada l’EOI Sabadell,  llegiu atentament les instruccions i consulteu més avall les dates i hores del test.

Instruccions pel dia del test de nivell:

1. Veniu amb mascareta i bolígraf propi (blau o negre).
    2. Porteu el vostre DNI o NIE.
    3. Presenteu- vos el dia i hora establerts (per a anglès) o que hagueu escollit (per a alemany, francès o català).
    4. Arribeu amb antelació respecte de l’hora indicada, recomanem 15 minuts abans de l’inici de la prova.
    5. Només per a anglès: si teniu problemes per assistir al vostre torn, envieu un correu a l’adreça: testnivell@eoisabadell.cat, expressant la vostra preferència per matí o tarda. No s’admetrà cap candidat/a fora del seu horari que no hagi avisat prèviament.
    6. No vingueu si presenteu algun símptoma compatible amb COVID-19 o si heu tingut contacte estret amb alguna persona que n’hagi presentat durant els darrers 14 dies. Si aquest és el vostre cas, envieu-nos un correu a: testnivell@eoisabadell.cat.
    7. S’aconsella portar un dispensador petit de gel hidroalcohòlic.
    8. Els acompanyants no podran accedir al centre.

Dies i hores:

• ALEMANY, CATALÀ i FRANCÉS: consulteu i escolliu un dia i hora dels especificats (no cal que ens ho comuniqueu) en aquest enllaç.
  • ANGLÈS: 8 de setembre. Consulteu l’hora assignada en funció de les primeres lletres del vostre primer cognom, en aquest enllaç.

ATENCIÓ!!

• Del 14 (a partir de les 12h.) al 16 de setembre (fins a les 12h.): trieu grup/horari del nivell assignat.
    • El 16 de setembre (a partir de les 20h.): consulteu el resultat del sorteig per a l’assignació de places.
    • Del 16 (a partir de les 20h.) al 18 de setembre: matrícula online dels alumnes admesos.
    • 22 i 23 de setembre: matrícula online dels alumnes en llista d’espera.

(Tot al mateix aplicatiu de preinscripció, entrant amb les dades de l’alumne)