Sol·licitud de trasllat de matrícula d’alumnes matriculats al juliol 2021

ALUMNES DE L’EOI SABADELL QUE SOL·LICITEN EL TRASLLAT A UNA ALTRA EOI DE CATALUNYA

• La sol·licitud es farà per correu electrònic (secretaria@eoisabadell.cat) el dilluns 12 i dimarts 13 de juliol de 2021 si vols venir a estudiar l’EOI de Sabadell.
  • L’acceptació quedarà condicionada a la disponibilitat de places.
  • L’escola es posarà en contacte amb els alumnes, a través del mateix correu electrònic des del qual s’hagi fet la sol.licitud de trasllat, per notificar l’acceptació  o la denegació del trasllat.
  • En cas d’acceptació, el procés de trasllat ha d’haver acabat abans del 19 de juliol de 2021.

ALUMNES D’UNA EOI DE CATALUNYA QUE SOL·LICITEN EL TRASLLAT A L’EOI SABADELL

• La sol·licitud es farà a través del correu electrònic: secretaria@eoisabadell.cat, els dies 12 i 13 de juliol de 2021
  • En el correu hi ha de constar la informació següent:
    • Full de sol·licitud de trasllat omplert.
    • Comprovant de pagament de la  matrícula del curs 21-22.
    • Fotocòpia del DNI, NIE  o passaport.
    • Justificant de bonificació o exempció de pagament (si s’escau).

Atenció! La informació del grup i horari desitjat a l’EOI de Sabadell ha de quedar molt clara per tal de formalitzar el trasllat. A més, si no s’adjunta la documentació descrita no es podrà formalitzar el tràmit.

• L’escola es posarà en contacte amb els alumnes, abans del 19 de juliol de 2021, a través del correu electrònic des del qual s’hagi fet la sol.licitud, per notificar l’acceptació o la denegació del trasllat.