Novetat!! Club de sèries en anglès

Aquest curs encetem el club de sèries en anglès a l’EOI Sabadell!

És una activitat totalment gratuïta i oberta a tothom; l’alumnat del centre tindrà prioritat, però tingueu en compte que hi ha places limitades i caldrà realitzar la inscripció a través del formulari en línia al qual podreu accedir mitjançant el QR que trobareu als pòsters promocionals arreu de l’escola o aquest enllaç: https://forms.gle/8LFNPTZQyL8te3CW9. Un cop cobertes les places, les persones participants seran contactades per confirmar el lloc de la trobada, que en qualsevol cas serà a un espai de l’EOI Sabadell el dilluns dia 20 de novembre a les 18:00h. Si tinguéssiu dubtes sobre com trobar el títol de la primera sessió, podeu contactar amb angles@eoisabadell.cat i intentarem ajudar-vos.

La primera sèrie que comentarem serà ‘The Morning Show’, l’aclamada trama d’Apple TV protagonitzada per Jennifer Aniston, Reese Witherspoon i Steve Carell, sobre el que succeeix darrere les càmeres d’un famós programa de televisió de notícies nord-americà. Només comentarem la temporada 1. No us podeu perdre l’oportunitat de practicar el vostre anglès d’una manera lúdica i en un ambient distès. Us hi esperem!

📷 Freepik / Canva / Apple TV / All fonts and pictures used for non-commercial educational purposes.