Matrícula nou alumnat (curs 2021-2022)

Accés a l’aplicatiu (a partir de les 9h del 31 d’agost fins les 14h del 3 de setembre:

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA (CURS 2021-2022)

Consulteu tota la informació detallada al web del Departament d’Educació.

Consulteu tot el procés de preinscripció i matrícula a la infografia.

RESUM DEL CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Si tens qualsevol problema, pots venir a l’escola i t’ajudarem a fer la preinscripció.

PREINSCRIPCIÓ I TEST DE NIVELL (o pots acreditar nivell- CONSULTA Taula d’equivalències de títols)
PREINSCRIPCIÓ

Del 31 d’agost (9.00h) al 3 de setembre (14.00 h)

TEST DE NIVELL

ANGLÈS> TEST EN LÍNIA

Del 31 d’agost al 10 de setembre (23.59h)

ALEMANY, CATALÀ I FRANCÈS

7 i 8 de setembre

RESULTAT DEL TEST DE NIVELL I ELECCIÓ DE GRUP (ALEMANY, ANGLÈS, CATALÀ I FRANCÈS)

Del 13 de setembre (12.00 h) al 15 de setembre (12.00 h)

RESULTAT SORTEIG ADJUDICACIÓ DE PLACES (ALEMANY, ANGLÈS, CATALÀ I FRANCÈS)

15 de setembre a les 20.00h

MATRÍCULA EN LÍNIA

Del 15 (20.00 h) al 17 de setembre (23.59 h)

MATRÍCULA PLACES VACANTS EN LÍNIA

Anglès> 21 i 22 de setembre a partir de les 12.00

Resta d’idiomes> 22 de setembre (de 9.00 a 23.59)

NOVETAT!
Bonificacions per a l’estudi d’una segona llengua estrangera i per a l’estudi de català (nivells A1, A2, C1 I C2)

MATRÍCULA D’ACTUALITZACIÓ (TORNAR A FER UN CURS REALITZAT)

L’alumnat pot tornar a fer un curs realitzat sempre que hagin transcorregut dos anys acadèmics des de la finalització del curs. Cal tenir en compte els requisits següents:

– La matrícula s’ha de fer al final del procés de preinscripció i matrícula del nou alumnat cap a finals de setembre.

– Les places que s’ofereixen són les vacants.

– La sol·licitud només té validesa per a un curs acadèmic i, per tant, s’ha de fer cada any.

– La matrícula no té efectes acadèmics ni dona lloc a cap certificat oficial.

– No es pot sol·licitar una nova expedició del certificat obtingut anteriorment.

– Cal pagar la taxa o preu públic corresponent.

– Dins un mateix curs acadèmic, no es poden tenir una matrícula ordinària i una matrícula d’actualització per al mateix idioma.

– La sol·licitud s’ha de fer presencialment a la secretaria de l’escola (consulteu-ne l’horari) un cop finalitzat el procés de preinscripció i matrícula del nou alumnat cap a finals de setembre.